تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

کاری نیست بخوام

شبکه ای فیلم سریال میذاره به نام رخنه  توی قسمت امروز بعدازظهر ساعت 6 در مورد اینکه وحید شخصیت اصلی میفهمی که بعد سالها خانوم ش حامله ست و خودش سرطان خون گرفته همه ی این اتفاقات توی یک روز و بیشتر از چند ماه زنده نیست شب ش نشست حساب کننه چند ماه زنده است که میتونه بچه شو بببینه یا نه ؟ من به اینکه چه داستان دارک ی ندارم !!!! 


دارم به این فکر میکنم که من اگر بفهمم چندماه دیگر زنده نیستم چه کار مهمی داره که انجام بدهم ؟ و هرچی فکر میکنم نمیدونم چه کار یا کاری هست که بخوام توی روزها یا لحظات آخر عمرم انجام بدهم ! 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 09:48 ب.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

اوهوم

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد