تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

پوووووف

#بابا_خان زنگ زد گفت برو بالا پشت بوم ببین راه آب ها نگرفته باشه رفتم سر زده ام داغون شده ام !!! از پا درد لعنتی

تست زنی

#حامد_نوه_خاله_بهجت_پسر_دختر_خاله_عزت بهم مسیج داده که بیا تلگرام کار واجب ت دارم،  من که خواب بودم!!!؟؟  الان دیدم قیمت مدادرنگی میخواد که ما از #داداش_مجتبی بگیرم براش منم شماره #داداش_مجتبی رو براش فرستاده ام!!! بعد از مدتها شاید بدون اغراق بگم ۲ سال بمن پیام داد و سراغ گرفت من اون اوایل بهش پیام می‌دادم اما خب اینجوری دیگه کسی که توی فامیل متاهل میشه کاری به مجرد ها داره تا براش منفعت داشته باشند

ق

#ابی_سیف قرارداد شو امضا کرد !!!! هیچ #آقای_حق_مدیر_عامل بهش گفت تا چند روز دیگه پول واریز میشه به حساب ت !!! فقط من مشکل دارم اینجا !!!! 

بد

میخواستم امضا نکنم بعد پیش خودم گفت خب برم خونه بشینم هی #مامان_خانم غر غر کنه که چرا کار نمیکنم ؟!؟ چرا همه ش خونه ام ؟ از کار فراری ، از خونه بیشتر !؟! 

#ابی_سیف هم قراردادشو امضا نکرد میگه میام کار خانمم میگه چرا پول نیست و نداری !!!! گفت امضا نکرده ام که بشینم خونه راحت ترم

تمدید

پشت همون قرارداد قبلی یه خط نوشت #خانم_جیم_حسابدار که قرارداد تا تاریخ ۱۲/۲۹ تمدید کردن!!؟؟

اشتباه کردم من میخوام برم از اینجا خیلی مسخره است شرایط این کار!!؟؟

نَزنِ

#پیمان_ح_مدیر_بازرگانی هی میاد میگه کی عینکی شدی تو؟ براش توضیح دادم؟  هی؟  بعد میگه نزن؟  این نزن یعنی #خود_ارضایی نکن!؟؟  بهش گفتم خودتم هم عینکی یعنی میزنی؟  نزن!!! هیچی نگفت

بد تر از این جواب وجود دارد

به #آقای_حق_مدیر_عامل گفتم ، گفت صبر کن به #دانشگاه حرف بزن چند هفته ای دیگه 

پوووف

#ابی_سیف هم بره توی لیست بلک لیست که بود و نبودش فرقی نداره، اینجوری بهتره فقط برای کار باید باهاش در ارتباط بود،  خیلی آروم و ساکت باش مثل بقیه #شرکت

سبس

به #خانم_جیم_حسابدار گفتم گفت به #آقای_حق_مدیر_عامل بگو!؟!؟  گفت اون باید دستور بده!

پول خوبه خوشبختی میاره

#پیمان_ح_مدیر_بازرگانی بهش میگم پول میخوام حقوق کی میدید؟ میگه برای چی میخوای بهش گفتم برای دانشگاه ! بهم راه یاد میده که پول دانشگاه رو فعلا ندهم !!!! اوووووف !!!! گوه توی این وضعیت