تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

مغزهای کوچک زنگ زده

کاشکی نرفته بودم فیلم رو ببینم بجای اینکه حالم خوب کنه، حالم بدتر کرد زندگی گوه بار یکسری آدم بدبخت رو بتصویر کشیده بود! 

یه باند قاچاق مواد مخدر بود که سرکرده شون فرهاد اصلانی بود بچه های که از خونواده های فقیر بودن رو میخرید تا براش مواد بسازند و یا بفروشند و یا بسته بندی کند،  یه سری آدم که ناخواسته توی یه شرایط گوه چشم به این دنیا گوه بار باز کردن و هر کدوم توی گوه که اسم زندگی دنیا به‌شون داده باید دست و پا بزند! نوید محمدزاده هم یکی از هم بچه ها بود...

توی سینما حین فیلم دیدن بی این فکر میکردم که اگر سالم بودم شاید جای یکی از اینها بودم! و شاید مثل تیکه جمله‌ی بلندی که اول فیلم واخر فیلم نوید محمدزاده میگفت چوپون بودم!!!!

گوسفندها بدون چوپون می‌میرند از گرسنگی و یا گرگ میزنه بهشون و گم‌شدن،  گوسفند احتیاج دارند یه چوپون می‌خواهند چون مغز ندارند، آدم ها هم مثل گوسفند بعضی از آدم ها هم مثل گوسفند هستند چون مغز ندارند و احتیاج دارند کسی هم  می‌خواهند براشون فکر کنه و بهشون غذا و آب بدهد " 


توی راه برگشت به این فکر میکردم حق با این فیلم هستم همه ی ما مثل گوسفند هستیم و کسایی هستند مثل چوپون ما را کنترل می‌کنند و وقتی باهاشون برخورد می‌کنیم راحت حذف می‌شیم!!! همین وبَسِ!!!

سینما

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده بلیط گیرم اومد 

کارکردن مغز

#آقای_ب_مدیر_پشتیبانی زنگ زد گفت پنجشنبه روی چندتا از سایت ها کار کردی؟  نمیدونم همون م قع مغز هنگ کرد گفت ۳ تا در صورتیکه بعد چک کردم روی ۴ تا سایت کارکرده ام!

سینما

میخوام برم سینما فیلم ببینم !!! تنهایی ، اینکه تنهایی بیرون رفتن عادت کرده فقط بخاطر اینکه حوصله هیچ کس رو ندارم حتما خودم اگر میشد خودمم باخودم نمیبرده ام !!! 

اوهوم

#مامان_خانم خوابیده من ساکت و آروم نشستم پای لب تاپ ولی اصلا نمیتونم تمرکز کنم برای انجام کارم !!!!

امروز 4-5 ساعت توی خونه تنها بوده ام چی کار کرده ام ؟ هیچی ؟ خوابیده ! #خود_ارضایی کرده و حموم رفته و خوابیده ام !!!! لعنت به این برنامه ریزی ایم 

پول

پول هم مشخص شد مال #خاله_مرضیه بوده که واریز کرده !!!

حکایت

رفتم تیغ زدم ریش و سبیل هامو،  حالا به #مامان_خانم میگم خوب شد قیافه اشو یه وری میکنه میگه هرجوری که دوست داری؟!؟  یعنی اصلاح صورت از دیده #مامان_خانم یه ته ریش داشتن و رعایت اصول اسلامی!!!! من یا تیغ می‌زنم و یا سیبل می‌ذارم و با میذارم بلند بشه!!؟؟

پولدار شدم

یه ۵۰۰ هزار تومن پول اومده به کارت م نمی‌دونم پولی که #خاله_مرضیه از #بابا_خان میخواسته و یا پولی که #بابا_خان از #خاله_بهجت میخواسته ؟ البته اون پولی که از #خاله_بهجت میخواسته ۶۰۰ هزار تومنه ؟بهرحال ۵۰۰ هزار تومن پول اومده توی حسابم

پووووف

#مامان_خانم گفتم دلم گرفته می‌رن گلستان شهدا بعدم نماز جمعه ! من فقط یه کلمه گفتم من دلم می‌خواد جایی برم گفت بیا بریم همه کشت و گذار !!! ولم کن نبود !!! گفتم ۱۸:۳۰ شاید برم سینما گفت منم میام ! گفت برو ریش و سبیل هاتو کوتاه کن!!! فعلا خودش رفت بیرون

لعنت

۸ صبح تا حالا بیدارم خوابم نمیببره لعنتی حالا روزهای دیگه که می‌رن سرکار به زور از خواب بیدار میشم