تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

مهم نیست

همکلاسی دانشگاهی که قرار بود باهم php کار کنیم پپیام داد خودش داره کارهارو انجام میده و احتیاج به من توی پروژه هاش ندارم . منم بهش گفتم مهم نیست در راستای اینکه میخام یه سری چیزیهارو با بی اهمیتی هخاصی برای خودم جلوه بده که کمتر اذیت  بشم .
هان راستی بعد مشورت های زیاد به این نتایج رسیدیم :
1 - ببین روند یادگیری php خیلی راحت تر از دات نت هست
2 - سرعت توسعه ی پروژه توی php خیلی سریعتره
3 - پروژه های متوسط و کوچک معمولا با php انجام میشه و سریعتر به درآمد میرسه ولی پروژه های بزرگ برای سازمان های بزرگ با دات نت هست درآمدشون بیشتره ولی استخدام شدن هم توی اونا سخت تره و دیرتر به پول نزدیک میشه و از اونجایی که  میخوام زودتر به درآمد برسم و سریع هم متخصص بشم php برام  بهتره ! پول مشکل همه ست و برای کسی با شرایط جسمی من اولویت اولیه من نیاز تنفس کردن !
و 2 نکته مهم توی این زمینه :
1- متخصص شدن در دات نت سخت تره
2- یادگیری php خیلی اسون و شیرینه و من فکر میکنم بهتر جذبش میشی
بهرحال هرچی هست بهش نوشتم مهم نیست ! جواب داده قهر نکن ! و درک ت نمیکنم ... بهرحال مهم نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد