تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

تصمیمم

بازم موندم که چیکار کنم php یاد بگیرم و یا asp من چند سال پیش به پیشنهاد یکی از اقوام مادرم که بهم پیشنهاد داد بخاطر شرایط جسمی که بتونم کاری داشته باشم php کار کنم گرچه بعدا اون فرد قول وقرارهای که گذاشت بود رو فراموش کرد و الان هم یکی از بچه های دانشگاه بهم گفته php یاد بگیرم تا پروژه بگیرم که باهم کارکنیم اما میترسم که این هم مثل بقیه قول و قرار های باشه که گذاشته میشه و بی ثمر باشه ...
اما چه فرقی هست بین php و asp خب هردوتا زبان برنامه ویسی هستند کهphp اوپن سورس هست و  رایگان هست البته asp هم توی ایران تقریبا بخاطر عدم رعایت قوانین کپی رعایت رایگان حساب میشه asp متعلق به مایکروسافت ... با هردوتاش میشه برنامه نویسی کرد اما خب منطقی ها و فلسفه های متفاوتی پشت سر هرکدوم هست . فعلا که تصمیم دارم HTML و CSS و js کار کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد