تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

در زندگی یه زهرا واجبه

آخر شب دختر خالم زهرا اومد خونه مون با پسرش، پسرش تقریبا هم سن و سال منه... نمیدونم چرا این قدر از زهرا خوشم می‌آد از زهرا از لحاظ ظاهری نه ولی از لحاظ رفتاری و زندگی ش بسیار شخصیت خاصی داره از اونی که آدم میخواد یکی مثل شونون توی زندگی ش داشته باشه سواد آنچنانی نداره شاید تا ابتدای و خیلی زود ازدواج کرده اما خب سخت های روزگار برای خوب بوده... بهرحال شخصیت خوبی داره... به قول معروف یه میلف به تمامم معناست هم از لحاظ شخصیتی و هم ظاهری...


گمون بودن یه زهرا توی زندگی‌م میتونه امید بخش باشه برام... شاید هم یه هوس و یا یه دروغ باشه برای این‌که بتونم خودم رو فرار بدهم در مورد این که  زیرکی دید زدن هام نسبت به زهرا رو لاپوشونی کنم!؟  احساس می کنم خیلی تابلو و ضایع بهش نگاه می‌کردم!؟  لعنت به من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد