تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

اوضاع امروز

ساعت ۱:۳۰ از شرکت زدم بیرون برم کارگاه دانشگاه که دیر رسیدم ولی خب گذشت الان هم خونه ام خسته و کوفته هستم و اصلا و ابدا یک کلمه تا الان نتونستم جاوااسکریپت تمرین کنم چون خاله جان اومده خونه مون ولی خیلی شلوغ و پلوغه... باید حساب شده کار کنم تا بتونم برسم به قول و قراری که گذاشتم با " میم" برسم باهاش قول داده ام خودم برسونم برای back-end پروژه هاش...


آهان راستی دیروز ( جمعه) و امروز شنبه بلک فرایدی خارجی اروپای ها و آمریکای بوده که دو یا سه هفته به پایان سال نو میلادی شونو که خرید عیدشونو کنند حالا چندتا سایت ایرانی مثل دیجیکالا و بامیلو بلک فرایدی گذاشتن داداش دارید اشتباه می‌زنید اون بلک فرایدی آخر سال میشه برای ما ایرونی ها یعنی چند ماهه دیگه بعدشم کالاهای لوکس و عالی و معمول شونو میذارند برای فروش با تخفیف ۵۰% نه اجناس بُنجل ِ و روی دست مونده و ته انباری شونو!؟  


حالا امروز توی شرکت بچه‌ها نشسته بود و داشتن حراجعمه بامیلو رو میدن... واقعیت ش من زا مارک و مدل لباس ها و یا اسم لباس سر در نمیارم همین که جنس  لباس خوب باشه و بشه چند سال به عنوان لباس بیرونی و بعدشم لباس توی خونگی بپوشم... بعد این مدل های که اینا می‌گفتند اولین بار بود میشنفتم عجیب و غریب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد