تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

رونوشت

همکلاسیم که هیچ صمنمی باهاش ندارم یعنی من با هیچکدوم از بچه های کلاس ندارم بهم میگه نگه کن این با این تیپ و قیافه گوشی آیفون سون پلاس دستشه نمیدونه این گوشی هم مثل تمام زندگی من با کلی ماجرا مال من شد ... بعد چند سال گوشی های که داداشم چند ماه به چند ماه میگرفت و خسته میشود میرسید به من امسال بعد ۷، ۸ سال نوبت من شد منم این مدل کوشی انتخاب کردم که حداقل ۹ الی ۱۰ سال برام گوشی باشه تا پول دستم برسه خودم بخرم و یا دوباره با شانس و اقبال یه گوشی گیرم بیاد! 

ادم ها چفدر راحت همو قضاوت میکنند بدون اینکه کفش های اون رو به پا کنیم و رها بریم ! و دردها و تحقیرهای و رنج هایی که اون شده رو بکشیم... و بی دلیل قضاوت نکنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد