تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

تناسخ


من ادم بدی هستم یا نه ؟

سر این قضیه تناسخ    ( لینک تناسخ در اسلام ۱ --- لینک تناسخ در اسلام ۲ ) فکر   میکنم که شاید در دنیایی قبلی و یا مجازی ( موازی ) آدم بد و جنایت کاری بودم که این سزایی منه و شاید هم یک سرباز در یک جنگ تویی جنگ مجروح شده ....

نمیدونم بعضی مواقع فکر میکنم که آدم بدی هستم و تمام این اتفاقات زندگیم هم به همین خاطر است که من ادم بدی هستم ...


هر چی هست این افکار روح و روان مو نابود کرده تویی این سالها که حتی برای فرار از این افکار به ساخت دنیایی مجازی و خیالی کردم دنیایی که تمام ساعات و لحظات عمرم رو میگردید ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد