تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

کی حوصله داذه

کی حوصله داره فردا بره دری وری  گوش بده اونم ۸ صبح؟اونم کس منم

خواب پاییزی

بعدازظهر  از ساعت ۱۸:۴۵ تا ۲۱:۴۵ خواب بودم حالا که #مامان_خانم میخواد خاموشی بزنه کی بخوابه؟!؟

ت

خانم جیم حسابدار اومد گفت فردا صبح راس ساعت ۸ جلسه است؟  داستان داریم چند هفته پیش هم همین داستان بود!!!! لعنت به این وضعیت مزخرف و آشغال،  بازم به داستان داریم! امروز که از صبح جر و بحث بود خانم پ با خانم عین تراولچی و بعدش پیمان ح مدیر بازرگانی و آقای حق مدیر عامل با هم امروز روز دعواست توی #شرکت

ل

رفتنی هستی یا این هفته یا هفته ای آینده!!!؟؟؟

یسش

آقای ب مدیر پشتیبانی رفت توی اتاق  پیمان ح مدیر بازرگانی  برگشت گفت برنامه نویسی چقدر بلدی گفتم یه کم ، وقت گذاشتم یاد بگیرم چند هفته ای گفت زود یاد بگیر

پوووووووووووووف

داشتم روی سایت کار میکرد و اسکرین شات گرفتم آقای ب مدیر پشتیبانی بهم گفت چرا اسکرین شات میگری بهش گفت از دیروز تا حالا پیمان ح مدیر بازرگانی و خانم عین تراولچی بهم میگن تو اینجا چی کار میکنی لیست کرده ام که بهشون بگم !!!! گفت باید دیروز بهم میگفتی تا من براش بگم تو چی کار میکنی

دلتنگی پا

باباخان و یا مامان خانم هر وقت میرند کربلا برام از این پوتین ها که سرباز های آمریکایی میپوشند میاریند که بتونم کفی بذارم دیشب یکی از این کفش ها که آورده بودند رو پوشیدم و کف ی گذاشتم الان خیلی تنگگه و انگشت پای چپمو میزنه بخاطر اینکه کفی گذاشتم داخل کفش

یاد بگیر

پیمان ح مدیر بازرگانی اومد میگه چی ما. کردی فکر هاتو کردی؟  در مورد مواردی که حرف زدیم من کارهای که بلد هستم و میتونم انجام بدم رو لیست کردم و  روزهای که دانشگاه هستم همین

بی شعور

ابی سیف تا یه کم دیر میاد زنگ میزنم سراغ میگیرم که کجاست ؟ بعد میاد یه راست میره سرکار خودش یه سراغی نمیگیره این بشر بی شعور به تمام معناست !!!! منم باید از این به بعد اینجوری باشم