تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

صض

حالا مامان خانم میگه من ناراحت شدم شنیدم !! فردا هرچی باید بگی برای اینکه بمونی سر کار بگی رو بگو !!! 3 روز دانشگاه و 3 روز هم بری سر کار !!! ببینیم از خدا چی برات میرسه !!! از خدا هیچ نمیرسه همین و بس

بی خیال نمی‌شود

به مامان خانم گفتم که یه جوری بهم گفتند نیا!!! دیگه؟  بعدش میگه خب بگو همون کارها که از اون روز تا حالا انجام میدادی؟  اووووف

پوووووووووووووف

نمیدونم با این شرایط برم سرکار یا نه ؟ آخه  بعدازظهر که داشتم میمودم از #شرکت #پیمان_ح_مدیر_بازرگانی بهم گفت تصمیم تو بگیر که میخوای چی کار کنی؟  فردا بهم بگو

aشرح

بعد 6 ماه تازه یادشون افتاده تک تک که شرح وظایف من چی ؟ #خانم_عین_تراولچی هم گفت مهندس #آقای_حق_مدیر_عامل کارهای رضا چی اینجا؟

خ

دیروز بود گفتم حقوق امروز این داستان رو پیش کشیدن !!!! دقیقا من چی کار میکنم توی شرکت !؟! خیلی عالیه 

سالاد ماکارونی خر است

ناهار خانم کریمی آبدارچی شرکت سالاد ماکارونی پخت!!؟؟  یه ذره خوردم حالم بد شد اوغ!؟!؟  لعنت به این وضعیت این گوه سالاد ماکارونی رفت توی لیست سیاه اوغ

پووووف

بله باید هم اینجوری باشه وقتی ۲۹ سالته و هیچ تخصص و کاری بلد نباشی همینه آقا رضا جان!؟؟؟  حالا بشین هی غصه بخور و رویاپردازی کن!؟!؟  حقته!؟!؟  عرضه و جرات خودکشی هم نداری بی عرضه احمق

بیمه

#پیمان_ح_مدیر_بازرگانی بهم میگه توی بهزیستی پرونده داری ؟ برای تخفیف بیمه ؟ میگم آره ؟ پرونده دارم میگه یه نامه از بهزیستی بیار برامون همین و بس

بد بودن

خب این همه مدت تازه یادشون افتاده که برای من شرح وظیفه تعیین کنند و من چی کار میکنم توی شرکت؟ باید چی کار کنم ؟ #پیمان_ح_مدیر_بازرگانی منو صدا زده در مورد مدیریت مارکتینگ و غیره میپرسه بلدی ؟ یه چیزی های میگه که باید دکترا ی بازرگانی داشته باشی ؟!؟ اضافه بودن اثبات شده !!!! خب منو دست به سر میشم مثل همیشه ! به موجود اضافه !!!! بعد میگه لیست کن که چه کارهای میتونی انجام بدی و ما ببینیم به درد ما میخوری یا نه ؟ بعد ببین چه روزهای میتونی بیای و مصرفه بیای یا نه ؟!؟ 

چ.

اومدم توی اتاق فنی #آقای_حق_مدیر_عامل میگه آقای چیز اینجا چی کار میکنی ؟ داستان داریم ؟!!؟ #ابی_سیف با #پیمان_ح_مدیر_بازرگانی هماهنگ کرد یعنی ولی خب اینجا هیچ چیز رو گردن نمیگیرند