تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

شیوه زندگی مدرن

شیوه آشغال گذاشتن ما دم در خونه اینجوری من یا #بابا_خان چک می‌کنیم یا کسی که از بیرون میاد خونه ۱۰:۳۰ شب تا ۱۱:۳۰ شب؛  ببینیم همسایه ها آشغال بیرون گذاشتن یا نه؟ خب اگه گذاشته بودن همسایه ها خب ماهم باید آشغال بذاریم دم در!!؟؟  الان رفتم چک کردم هیچ کی آشغال گذاشته بود؛ آشغال گناه دارند؛ طفلیا

عینک

اومدیم عینک رو گرفتیم با #مامان_خانم،  #مامان_خانم چشم‌هاش خیلی ضعیف شده!!! 

هیچ کلی هم غر زد #مامان_خانم که نماز مو تو مسجد محل نخوندم و دارم با تاخیر میخونم! کل زندگی گوه من با همه چیز بگا رفت

پوووف

این آقای جدید دید میلنگم بهم گفت از بچه های مرکز هستی؟  گفتم مرکز؟  گفت بهزیستی؟  موندم؟!؟  گفت منو بهزیستی معرفی کرده برای کار اینجا؟  چشم هاش مشکل داره از لحاظ بینی کارت عضویت معلولیت داره منم دارم البته هنوز نرفتم تحویل بگیرم کارت معلولیت مو نگرفتم وای برام صادر شده؟  بجز کارت معلولیت یه کارت منزلت هم داره که مال شهرداری اصفهان و بهزیستی اصفهان که برای افراد مبتلا به معلولیت که از خدمات شهری راحت تر استفاده کنند چه خدماتی داره بهزیستی اصفهان و من فارغ ازش هستم! چرا استفاده نمیکنم؟!؟

آسمان پریود، پربود

هوای آسمان اصفهان یه دفعه ابری شد!!!!؟؟؟  دل آسمان هم تخمی و کیری گرفته است #پریود شده،  #پریود،  یه دل سیر گریه کردن آروم ش میکنه!!؟؟

پفیوز جدید

توی این ۲ ساعت که نبودم دو نفر جدید به #شرکت قسمت پشتیبانی اضافه شد یه آقا و خانم،  خانم یه #پفیوز ( #خوشگل) با نمره ۴.۵ از ۱۰،  اسم و فامیل شونو نمیدونم ولی خب و از همه جالب تر حلقه توی دست ش نیست!!!؟؟

اعصاب خوردی

با این #تاپ_سی که اومدم راننده اعصابم خورد کرد آدرس رو اشتباه متوجه شده بود ۲ خیابان اشتباه رفت کلی غر زد

داستان شرکت

هان صبح قبل اینکه از #شرکت بزنم بیرون رفتم پیش #پیمان_ح_مدیر_بازرگانی صحبت شد در مورد اینکه من کارمند #شرکت هستم و دارم نباید کارهای #حسین_کاف رو انجام بدهم منم برای این که قشنگ بهش بفهمونم این مسائل رو میفهمم گفتم اصلا خودم دوست دارم کارهای #حسین_کاف رو انجام بدهم! بعدش پرسید که الان داری چی کار می‌کنی گفتک دارم روی سایت #خانم_عین_تراولچی کار میکنم برای سئو سایت ش گفت آره #آقای_مدیر_پشتیبانی بهم گفت!!! بعد راحت گفت خودت داری کار میکنی تنهایی یا #آقای_ب_مدیر_پشتیبانی هم کمک ت میکنه؟  گفتم خودم دارم انجام میدم!!! #آقای_ب_مدیر_پشتیبانی همه ی کارهارو به اسم خودش تموم کرده!؟!؟  لعنتی عوضی باید حواسم باشم!؟!؟  باید اجازه ندهم کسیاز کارهام سواستفاده کنه!؟!؟

پوووف

چرا کارت ملی همراه م نبود تا بتونم پول واریز کنم؟  هیچ فردا صبح هم باید برم بانک اول وقت اداری فعلا که #تاپ_سی گرفتم در حال برگشتنم #شرکت

فرقه تبهکار جمهوری اسلامی

با درخواست موافقت شد نوشته مورد تأیید است! رفتم بانک ملی پول واریز کنم میگه باید اینجا حساب داشته باشی تا بتونی شبا کنی! ریدم به سیستم بانکداری #فرقه_تبهکار_جمهوری_اسلامی یه واریز حساب #دانشگاه است میخوام برای کمیسیون موارد خاص جاکش مریض که نیستم پول بدهم اونم ۴۴ هزار تومان

چی شده

بالاخره کمیسیون پزشکی برگزار شد !!! برم #دانشگاه پرونده رو بگیرم ببینم چی جواب دادن به درخواستم ! فقط نمیتونم 2 هفته از کلاس ها گذشته میتونم برم #دانشگاه سر کلاس ها ؟!؟