تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

معرفی میکنم آدم خوب



پس نوشت : اعصاب آدم رو خورد میکنند، باشه بابا شما آدم خوب و درست کار من آدم عوضی و آشغال بی خیال، همه ی پیام های کانال هم میخونه و همه وبلاگ رو خیلی خوبی شما من آدم هرزه ایم

بی خیال بابا



پس نوشت : من بعدازظهردلم گرفته بوداینو نوشتم، بعد یارو به خودش گرفته برو بابا حوصله نداره گوه توش


 لینک کانال تنهاترین پسر دنیا 


عجب

اومدم بیرون تاب بخورم چه زن های چشمم افتاد بهشون لامصب عین یه مُرده سفید بود،  اوووف نوش جون صاحب که سوارش میشه و این سوار اون میشه اووووف

گریه

دلم می خواد با یه کی حرف بزنم بدون اینکه بخواد آروم م کنه،  یا بخواد شروع کنه به پند دادن و نصیحت کنه، عصر جمعه ای دلم گرفته،  یه دل سیر گریه کردن میخوام،  گریه به حال خودم که بخاطر بلای که سرم اومد و مقصر نبودم افتاده ام توی راهی اشتباه. که تنها راه نجات م مرگ

پوووووف

ویندوز لب تاپ رو عوض کردم!!! الان به فکر این افتاده ام که رمز wi-fi #شرکت رو از دست داده ام حالا فردا صبح داستان دارم،  یعنی چه فکرهای مزخرف و آشغالی دارم من

رفت

#مامان_خانم رفت خونه #خاله_بهجت!؟! شاکی که چرا من باهاش نمیرم؟  هرچه بهش میگم من بیام اونجا اذیت میشم نه صندلی هست برای نشستن و نه دستشویی فرنگی هست، مگه یه زمانی تو خیلی خونه #خاله_بهجت میرفتی و چند ماه میموندی؟  خب آره الان هم دلم میخواد اون آب و هوایی عالی روستا و زندگی آروم و بی سروصدا اما واقعا اذیت میشم!!!! 

بهرحال با قهر و خداحافظی نکردن رفت!