تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

دیلیت

به فکر یه دلیلیت اکانت کلی هستم از اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، ایمیل و تلگرام و وبلاگ

خر درون

میگن آدمها عاشق میشند خر درون شون باعث ش و اختیار اون فرد رو در همان لحظه در دست گرفته که عاشق شده ( یه لحظه است آدم عاشق میشه ) بهرحال من عاشق نشدم تابه حال گمون کنم خر درون م مرده البته اینکارهای که من میکنم همه ش سکان زندگی مو خردرون م در دست گرفته و داره منو به جلو مییبره ( البته در اصل به عقب ) .... 

*** خرجان درون بچه ای خوب باش جفتک ننداز و اذیت نکن بذار من زندگیمو کنم

هنرمند دلبند

به این آقای هنرمند همکار گفتم ناهار سفارش بده زود بیاد گفت اوکی زود میاد سفارش اینترنتی یک ساعت دیگه میاد بخدا یه ساعت زود این هنرمند دلبند ماست...از گشنگی نمیرم من تا اون موقع

چی بگم؟

خدای ش من برم چی بگم به این دختر؟  نمیدونم اصلا اینا به کنار من کافی شاپ نرفتم نه اینکه نرفتم باشم نه خیلی کم رفتم به تعداد انگشتان یه دستم اونم تنهایی فقط یه بار با یکی از همکلاسی های دقیقا باید برم چه کنم؟  بجز این چی بگم؟

پس

آخ جون سیستمُ پَس ِ گرفتم! خیلی هم عالی دیگه لب تاپمو نمیارم

داستان

مودم اینترنت همراه ایرانسل شرکت مال " حسین کاف" گرفتم پنجشنبه که کارهای سایت رو انجام بدم پشتیبانی بماند سایت بخاطر پول قطع بود و شنبه من نیمودم امروز بهش داده ام بهم میگه رضا همه ش استفاده کردی! خوب همه ش قطع بود گمونم فقط ۳ - ۴ دقیقه روشن بود! بقیه ش از اینترنت گوشیم با هات اسپات وصل بود،  دیشب هم بابا پور داد اینترنت مبین نت خونه رو وصل کردیم برای شش ماه ۲۵۰ هزار تومان!  عجب خُب ِ که زیاد استفاده نکردم از اینترنت خودم استفاده می‌کنم 

هیچ

اومدم سرکار میبینم تنها سیستمی که روش کارت گرافیک نصب بود و می‌شود باهاش کار فتوشاپ کنم برای اینستاگرام! رو سپردن به کس دیگری!؟  هیچ منم لب تاپ نیورده گفتم سیستم هست کلا امروز بی خود، بی خود تا ساعت ۲ باشم دیگه باید از فردا آروین ( لب تاپُ م بیارم)و بعد برم سرکلاس عنقلاب، برم هفته ی پیش هم نرفتم این استاد حضور و غیاب براش مهم ِ

هان

امروز روز جالبی باید باشه روزی که شروع شه با همراه یه آدم هنرمند و خلاق ( دارم باهاش میرم سرکار) و بعدشم ظهر کلاس انقلاب دارم و بعدازظهر هم قرار برم با دختر مورد نظر توی یه کافی شاپ بنشینیم حرف بزنیم.

* امروز من و همین همکارم هستیم بقیه بچه ها نمی‌آیند چون‌ هنوز تکلیف شان مشخص نشده