تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

ورژن

کاشک میشود که توی اینترنت سرچ کرد در مورد آدم ها و بری قدیمی ترین ورژن شون رو دانلود کنی! اگر با ورژن الان ش حال میکنی آپدیت کنی و یا اگر حال نمیکنی حذف کنی ورژن الان شونو با ورژن قدیم شون سر و کلاه بزنی. کلا هر ورژن شون که دوست داشتنی تر!

خودم از ورژن دوران راهنمایی م خوشم میاد دورانی که خبری زیادی از درد پام نبود و زندگی م کم وبیش خوب نبود و خوش اخلاق بودم و شاد!

شما چه ورژن ی از خودتون رو دوست دارید

سفر

دلم یه سفر می‌خواد یه سفر به جایی که کسی منو نشناسد و خودم باشم اما با این پای چُلاق ِ هیچ جا، جایی برای من نیست

کلید

بالاخره کلید پیدا شد 

موندن

من که امروز زود اومدم هیچ کدوم از بچه ها نیمودن و مت پشت در موندم کاشکی رفتم دانشگاه  

طبق معمول

امروز بخاطر این که دیروز بعدازظهر خوابیدم و شب ش تا ۳ بیدا. بودم صبح دیر بیدار شدم و نرسیدم برم دانشگاه یعنی برم فقط ۳۵ دقیقه از کلاس رفته و برای ۳۰ دقیقه میرم و منم نرفتم الان هم دارم میرم سرکار! باید برنامه ی زندگی مو نظم و ترتیب درست و درمونی بهش بدم اینجوری نمیشه که زندگی کرد با برنامه ریزی و به جایی رسید