تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

گشنمه

ناهار امروز سالاد الویه گرفتم زیاد نخورده ام شاید یک یا دو لقمه دوست ندارم ... کاشکی آشپزی بلد بودم ... کسی هست راهنمایی کنه بتونم چندتا غذایی ساده بپزم و بخورم و از گشنگی نمیرم

اومدن

برنامه نویس اصلی سایت تازه تشریف آورده انند ... ساعت 12 است البته تا 7-8 شب میمونه برای کار کدرن روی سایت !

من آش رشته دوست دارم

یکی از بچه ها آش رشته اورده من نخورده ام خیلی آش دوست دارم نخورده ام از ترس اینکه دستشویی ام نگیره و مجبور نشم برم خونه ... لعنت به پای چلاق 

هان تلفچی

طبق معمول برنامه نویس اصلی سایت نیموده ، هر کدوم دیگه از بچه ها دارنند کارهای خودشون رو انجام میدهنند یکی توی سایت Stackoverfull اون یکی پروژه شخصی خودشو انجام میده منم دارم تلفن جواب میدم ! یک عدد تلفنچی هستم !