تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

بجنب رضا

رضا برای خودت تصمیم نگیری برات تصمیم میگرند و مجبورت میکنند که اون تصمیمم بشه برات یک هدف و یک تصمیمم مهم ! و از اون تصمیمم لذت ببری ، لذتیکه بعد مدتی مدت هست و مصنوعی ! گرچه خودم سردرگمم و نمیدونم باید چه کنم اما این سردرگمی بهتر از اینکه ، دیگران برای م تصمیمم بگیرنند!

هان هان

داداش اومد دنبالم باهام و زن و بچه اش رفتیم بیرون شام خورده ایم کباب ترکی ! خیلی خوب بود !

بد بود

زندگی امروز من فقط توی رختخواب ، خوابیدن و خودارضایی کردن ! و حالم رو بد میکنه ! یکی تنبلی و بی انگیزگی مفرط !

اوهووووووم

امروز که کلا توی خونه بجز خوابیدن و تلگرام کاری دیگری نکردم ، الان هم میخام برم بیرون دل و دماغ انجام هیچکاری ندارم . دلم می‌خواد اوضاع رو درست کنم اما انگیزه ای نیست ...