تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

ویندوز ۱۰

میخام ویندوز عوض کنم! بلی یک عدد بی‌شعور هستم همین ۳ مهرماه بود ویندوز عوض کردم و به خودم قول دادم که دیگه اینکار رو نکنم  اما بازم مَرض ِ  تعویض ویندوز دارم.


همین

از اونجا که برگشتیم مامان رفت خونه داداش که برنند جایی و من تنهایی اومدم خونه تنها کار مثبت من توی این مدت که خونه بودم فقط خوابیدن بود 

نمیخام

داریم میرم مراسم ولیمه نوه دایی مامان طبق معمول من دلم میخاد برم میخام خونه بمونم درست بمونم خونه هیچ کاری نمیکنهاما مهمترین کار اینکه مجبورنیستم یکسری ادم سالم رو تحمل کنم ! 

داداش میگه ای دلم میخاد یه زن گیرت بیاد چند خواهر و برادر بزرگتر ش خودش داشته باشه و مجبور باشی همیشه باهاشون رفت وامد کنی اما خوب مشکلی نداره میرم اما نوه ای دایی مامانم به من چه این وسط !