تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

گرسنگی

شدیدا گرسنه اما دلم هیچی نمی خواد! یعنی چیزی نمیتونم بخورم!

بمیرم راحت شَم

با #مامان_خانم اومدیم بیرون برای عوض کردن شیشه عینک خودم و خودش!!! خیلی پاهام درد می‌کنه،  نمیدونم کی قرار این درد تموم شه گمونم با مرگم این درد هم تموم بشه

چمه

نه انگیزه ای برای خونه رفتن دارم ونه انگیزه ای برای کارکردن و #شرکت موندن یا اومدن به #شرکت

خودمم نمی‌دونم چمه

ین

رفتم یه کم راه برم  از صبح نشستم #ابی_سیف میگه اسنپ پول داری بدی ؟ بگرم برم جلسه ؟ رفتم گوشیم آورده #ابی_سف هم رفت دستشویی  بعد که رفت ش #خانم_پ  گفت نگیری براش خودش باید حساب کنه و بعد درخواست بده ما باهاش حساب کنیم !!! میخواد بره طرحی رو که برای سایت زده رو نشون مشتری بده .... 

انگلیسی یاد بگیر

چرا من انگلیسی بلد نیستم تا این مقاله‌ای که در مورد سئو بخونم تا مجبور نَشم ِ یه مشت مقاله‌ای بدرد نخور فارسی نخونم

تقلب برای پیشرفت

کارم خیلی جالبه پست میذارم و پست های قبلی رو ویرایش میکنم توی سایت #خانم_عین_تراولچی که شامل کلمات کلیدی ، دسته بندی ها و عکس و یکسری تغییر دیگه !!! بعد همزمان نرم افزار هم ست کرده ام که بره خودش اتوماتیک تمام سایت رو بازدید کنه و چند دقیقه ای هم توی سایت بمونه که ربات گوگل متوجه نشه !!!! دقیقا این کار تقلب ولی خوب دیگه باید سئو سایت بره بالا !!! چون #آقای_ب_مدیر_پشتیبانی  به #خانم_عین_تراولچی قول داده زود تغییرات کنه سئو سایت ش البته امروز خیلی رتبه تغییر کرد و اومد بالاتر 


نمیدونم این کار اصلا اصولی هست یا نه 

بازگشت

توی #شرکت بازم جاهام عوض شد برگشتم همون اتاق قبلی که با #حبیب_کاف بودیم ولی این بار با #آقای_پیمان_ح_مدیر_بازرگانی و #آقای_نون_بخش_بازرگانی هستم !!! البته شاید دوباره برگردم همون جای قبلی توی اتاق پشیتبانی ! اما این جا را دوست دارم بخاطر سکوت و آرامش ش 

کار دست خودم ندم

توی سایت شهوانی یه متن در مورد تنهایی و عدم رابطه جنسی با معلولان گذاشتم  بعد یارو پیام داده میتونم باهات دوست واقعی باشم!!! بعدش ته ته حرف طرف همجنس باز هیچی سَری ِ پیام رو پاک کردم؟  آقا توی شهوانی آدم فقط خوانده داستان ها و بقیه تاپیک هاش باش ک.ن در امان خواهد بود!!!

اونجوری تهش یه #خود_ارضایی و عذاب وجدان تهش ه دیگه! 

بعدش من اهل این چیزها نیست م، چه هرکی بمن میرسه عاشق، عشق افلاطونی عشق و دوستی هم جنس با هم جنس ‌؟  ک س  که تنهاست و یا از هم جنس خودش دور وبَرش هستند و یا تنها ست همجنسگرا نیست! فقط مهارت ارتباط برقرار کردن نداره، یا نمی‌خواد با کسی دوست بشه!

پوووف

سایت #خانم_عین_تراولچی قسمت پلاگین فروش ش حذف شده نمیدونم بخاطر رباتی که من تنظیم کردم روی سایت یا آپدیت ی که #آقای_ب_مدیر_پشتیبانی بعدازظهر کرد سایت رو