تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

حکایت با کاف ها

#حسین_کاف بهم میگه تو شب ها توی خونه چی کار میکنی توی فیس بوک مطلب سیاسی میخونی و تلگرام مخ زنی میکن ی؟ 

اوضاع حسین کاف و کار

#حسین_کاف منو صدا زده پیش #خانم_عین_تراولچی میگه من هر کی رو میارم توی #شرکت کاری منو فراموش میکنه اون از #ابی_سیف طراحی مون این از این؟  #خانم_عین_تراولچی گفت اینجا سرشون شلوغه وگرنه انجام میدن!؟؟؟  اصلا صبح #حبیب_کاف گفت توی کارمند این #شرکت ی و #حسین_کاف هم سایت رو ول کرده و خبری از پول هم نیست؟!؟  

خود #حسین_کاف گفت یه کم روی سئو کار کن تا رنک گوگل و الکسا بیاد بالا تا پول دربیاوریم و بهت پول بدهم من اینجا روی سایت #خانم_عین_تراولچی کار کنم پول آماده و اوکی مشکلی نداره!!!؟؟

پوف

#حسین_کاف اومده میگه قبلا میمودی جلو؟  توی واتس آپ پیام میدادی؟  من فقط نگاهش کردم؟  من یادم نمیاد به #حسین_کاف پیام داده باشم! اگر هم پیام داده هم برای کار بوده همین وبس!!!! 

همه خوب هستند بجز من

#حبیب_کاف اومد گفت چته؟  اینقدر داغونی؟  #پریود ی؟  گفتم حالم خوب نیست؟  گفت زنگ بزن؟  بریم بیرون یه سیگاری بکشیم؟  یا تاب بخوری؟  یه سری پند و اندرز طبق معمول!!! نمیدونم چرا هرکی به من میرسه میشه آدم خوبه و من میشم آدم بد؟!؟  این خیلی برای من سوال برانگیز؟ 

#حبیب_کاف گفت مرحله تغییر ۳ تاست باید بخوای؟  باید تمرینی کنی و ادامه بدی؟!؟ 

بهرحال من آدم بد هستم همین و بس

پووووف

اینقدر #مامان_خانم گفت رفتم بانک ملت ببینم کی واریز کرده پول به حسابم دیده ام #خاله_بهجت این پول واریز کرده به حسابم !!!! حالا میمونه #خاله_مرضیه 

بی انگیزه

دل و دماغ رفتن #شرکت رو ندارم؟  برای چی برم؟  خبری از پول که نیست؟  بمونم خونه بهتره؟  امروز همه ی رئیس و روسا هستند بخاطر ناهار ی که قرار #خانم_عین_تراولچی بخاطر قرداد جدید #شرکت بده!!! کاشکی بجای ناهار حقوق هارو می‌دادند