تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

تسک جدید آخ جوووووووووووووووووووون

آقای ب مدیر پشتیبانی زنگ زد گفت باید روی سئو سایت خانم عین تراولچی کار کنیم ، یه سری توضیحات که بلد بودم بهش داده ام یکسری اسکرین شات هم از سایت خانم عین تراولچی که بنظرم مثبت بود رو گرفتم براش فرستاده ام،گفت از فردا صبح باید روی سایت خانم عین تراولچی کار کنیم !!!!

لعنت به تنهایی

این پسر ه " . " توی  وبلاگ هی دیشب گفت یار ، دوستی ، ازدواج ، مرجان .... یاد #مرجان_سین افتاده ام ؟ اصلا یادش هستم ؟ منو بخاطر میاره ؟ لعنت به روابط لانگ دیستینش! لعنت به تنهایی که آدم رو به چه کارهای وامیداره

گوه دونی

زنگ زده ام مرکز بهداشت #دانشگاه میگم نامه از مرکز آموزش اومده میگه ما سیستم نداریم چک کنیم ! میگه روز کمیسیون پزشکی مشخص میشه ! که اومده یا نه ؟ میگم کی کمیسیون میگه مشخص نیست ؟ زنگ بزن تا متوجه بشی ؟!؟ ریده ام به این برنامه ریزی ؟!؟

ول کن

کارهای که باید انجام میداده ام رو انجام داده ام از الان هیچ کاری ندارم !!!! و باید بیکار باشم تا ببینم چی میشه ؟ ناهار امروز هم چیزی دلم نمیخواد ؟ خدا بخورم که چی؟ هنوز درد دارم و مشکل دستشویی رفتن !؟

اووووف

الان زنگ زده ام مرکز #دانشگاه خود مسئول انگار گوشی رو جواب داد و همین الان نامه رو گفت ارجاع داده !!!! لعنت بهشون 

فرستاد

نمیدونم توی این برگه ی که #دانشگاه بهم داده نوشته تا ۱۱ مهرماه فرصت هست برای برُدن مدارک ولی خب هنوز کمیسیون پزشکی تشکیل نشده! امروز هم زنگ بزنم ببینم فرستاده یا نه؟!؟

وضعیت مزخرف

از ساعت ۱۰ تا حالا پای لب تاپ بودم و هیچ غلطی نکرده ام فقط هی الکی سایت باز کردم و بسته ام! لعنت به این وضعیت، جمع کرده که یعنی بخوابم بعید میدونم حالا حالا خوابم ببره