تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

پیرمرد خودتونید


پس نوشت : کلا هدیه ای نداده ام تا به حال، ورزش نمی‌کنم، عاشق شدن #خر_است محبت حرام است،دوری دن از آدم ها بلخص فامیل بهترینه! مدتی است که کتاب نمیخونم نمیدونم چرا؟  پیرمرد خودتون


اوغ

از ۶ تا ۹ خوابیده ام!!! با زنگ زدن #بابا_خان بیدار شدم!!! چی کار داشت هیچ سراغ #مامان_خانم رو گرفت که رفته بود پیش #خاله_مرضیه!!! حالا سروکله #مامان_خانم پیدا شد!!! حالا نشسته داره با ‌#آبجی_خانم حرف می‌زنند

من فحش نمیدم

برم خونه که خبری نیست به #خانم_جیم_حسابداری واریز حقوق میگه فعلا هیچ خبری نیست از ۱۵ اردیبهشت ماه تا الان فقط ۲.۵ حقوق دادن!؟! اوووف من فحش نمیدم همین و بَسِ

گوه دونی

هر چی زنگ زده ام مرکز آموزش ببنیم این منشی احمق نامه منو رو داده امضا کنه و توی اتوماسیون تخمی ش فرستاده برای مرکز پزشکی شون

بسیار فحش

بسیار، بسیار از اینکه چپیس و ماست و موسیر خریده ام به خودم فحش میدم لعنت به اینکار بجاش نوشابه میخریده ام 

دوست نه ، نیست

چرا من یه دوست ندارم که بهش زنگ بزنم باهاش حرف بزنم و یا برم دیدن ش و باهم خوب باشم و برای وقت گذروندن کسی نیست ! لعنتی به این تنهایی ! عشق فقط تنهایی و غارتنهایی 

احمقم

اومدم چیپس و ماست و موسیر و نوشابه بعنوان ناهار!!!! بخرم بخورم احمقم میدونم

آهنگ

#آقای_ب_مدیر_پشتیبانی داشتم با گوشیم کار می‌کردم بهم گفت سرچ کن " gad is a woman" با رقص Jojo نمیدونم کی؟  بعد پیداش کردم توی یوتیوب! یه تیکه آهنگ رو دیدیم با هم بهم گفت میگه " باور کن که خدا به زن ِ " به‌ گفتم اول اثبات کن که وجود داره؟  بعد به یکی از خانم های # برنامه‌نویس که پی‌مون وایستاده بود گفت بچه ها همه مارکسیس هستند!!!!!

احمق

تلگرام رو گوشیم نسخه 5 رو آپدیت کرده ام همه ی فایل های که دانلود شده بودند پاک شده لعنت بهت پاول دورف 

آی دونت

زنگ زده ام #ابی_سیف گفت #دانشگاه م؟  میام؟  منتظر بمونم تا بیاد ببینه چه خبر؟  بهم بگه؟