تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

راضی م

گوشیو کلا ریست کرده ام و از این کارم راضیم

چرا

نمیدونم چرا ولی یه دفعه زد به سرم گوشیمو ریست کنم!!!؟؟  خدا نه شفا میده و نه آپدیت می‌فرسته


چرا

نمیدونم چرا ولی یه دفعه زد به سرم گوشیمو ریست کنم!!!؟؟  خدا نه شفا میده و نه آپدیت می‌فرسته


چرا

نمیدونم چرا ولی یه دفعه زد به سرم گوشیمو ریست کنم!!!؟؟  خدا نه شفا میده و نه آپدیت می‌فرسته


نیست

اومدم خونه دیدم #زهرا_دختر_خاله_بهجت نیست ش رفته #مامان_خانم و #خاله_بهجت و #حسن_پسر_خاله_بهجت هیچ منم خوابیدم بیدار شدم دیدم اینها هم نیستند رفتند بیرون


نیست

اومدم خونه دیدم #زهرا_دختر_خاله_بهجت نیست ش رفته #مامان_خانم و #خاله_بهجت و #حسن_پسر_خاله_بهجت هیچ منم خوابیدم بیدار شدم دیدم اینها هم نیستند رفتند بیرون


اوووف

آئین نامه داخلی #شرکت و آئین نامه انظباطی کار که اداره کار تائید کرده رو گذاشتم روی این نرم‌افزار ارتباطی کارکنان که همه بخونند؟!!؟؟  یه مشت دری وری! من که قرارداد ام ۳۱ تیر ماه تموم شده و تا الان هم تمدید نشده!؟!؟  لعنت بهشون!؟!؟ دانلود کردم توی خونه سر فرصت بخونم!؟!؟

داستان های خونوادگی

یه دیونه تر از خودم م پیدا کرده ام مهدی پسر عزت دختر خاله بهجت !!!! در ماه چندین و چندبار اکانت تلگرام شو حذف میکنه ؟!؟ همگی رد داده ایم !!!! انگار این هم مثل دایی ( دایی ش میشه حسن پسر خاله بهجت  ) عاشق یه دختر بزرگ تر خودش توی روستاشون شده !!!! یه مشت ابله دور هم جمع شده ایم !!! 

پووووووووووووووووووووووووووووووووووووف

#مصطفی_نون پیام داد که توی یک شرکت بزرگ #برنامه_نویسی کار پیدا کرده خیلی خوشحال ه !!! شاد و سرحال بود در حال گشت و گذار توی خیابان بعد از اینکه مصاحبه کرده بود بهش گفتند از شنبه بره سرکار خیلی عالی قراره توی پروژه هوش مصنوعی کار کنه 

گنده کاری

#خانم_کریمی_آبدارچی_شرکت بهم گفت بیا گلدون هارو بلند کن تا آب اضافه ی که دارند رو خالی کنند هیچ اولی مشکلی نداشت دومی رو بلند کردم مشکلی نبود بعد #خانم_کریمی_آبدارچی_شرکت  جابه جاش کرد گلدون سومی بهش گیر کرد و گلدون افتاد و شکست سری یه گلدون دیگه اورد گلدون رو جابه جا کردیم ! حالا عذاب وجدان دارم که چرا رفتم فضولی کرده ام یه نه میگفتم شاید گلدون سالم بود !!!!