تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

از دست این ابی سیف

موقع ناهار ابی سیف یه دفعه برگشت بهم گفت خبری از حسین کاف نیست همون موقع گفتند 3 ماه ، راس 3 ماه شد هم خود حسین کاف دیگه خبری ازش زیاد نمیشه !!!!! و حبیب کاف هم 3 ماه که شد رفت برای خودش !!!! بعدش ادامه داد حسین کاف بدون هیچ مقدمه ای گفت حسین کاف هی نزول میکنی و نزول میده !!!! زندگی شو نابود میکنه ؟ بهش گفتم واقعا گفت آره !!!! معلوم نیست این از کجا میدونه این چیزهارو ؟!؟

بعدش گفت یکی از خانم های برنامه نویس ها قراره بره یکی دیگه از خانم های برنامه نویس میره جاش و من میرم جاش و تو میایی جای من  فقط 2 دقیقه پیش ش بشینی آمار همه چیز رو بهت میده 

اوووف

اومدم خونه هیچ ی نیست نه آب یخی نه یه شربتی! هیچی!!!! هیچ برگشتم رفتم برای خودم نوشابه خریدم!!!!!! #مامان_خانم رفته روضه خونی !!!!

داوطلبان

بچه های شرکت یه نامه نوشتن در مورد اینکه چند ماه حقوق نگرفتیم اینجانب هم داوطلبان امضا کرده ام!!!! من حقوق میخوام

اووووف

آقای حق مدیرعامل صدام زده تا کاری که گفته بود و انجام داده ام رو برای اون و خانم عین تراولچی نشون بدهم ، آقای حق مدیرعامل با یه ذوق و شوق میگه قیمت لب تاپ ت شده 11 میلیون و یه مدل خاص تر با مونیتور 4k ش شده 16 میلیون میگم من خریده امش 4 میلیون 1!!! میگه آره اون موقع !!!! چرا بعضیا فکر میکنند با این قیمت ها ارزش دارای ها افزایش پیدا کرده در صورتیکه به بدترین وضعیت رسیده

فایده ای داره ؟



نمیدونم این سابقه بیمه به درد میخوره؟  من که اصلا از دفترچه بیمه استفاده نمیکنم و ندارم هم دفترچه بیمه


لعنت

دست به هرکاری میزنم نمیشه لعنتی از صبح تا حالا دنبال ش یه پرونده توی بهزیستی بودم تا الان!!! نشد اومدم #شرکت لعنت به این وضعیت

اوهوم

یکی خانمی بهم زنگ زد من خوشحال و شادی گفتم شاید از بهزیستی باشند هیچ جواب دادم،  متوجه شدم یکی از همسفرهای #بابا_خان  بودند کربلا  که ساک شون جا به جا شدن!!!! اوووف

اوهوم

مشخص شد پرونده ام کجاست؟!؟  بهم گفت فعلا اون نفر که پرونده تو گرفته و رسید داده مریضی برو و این شماره بهمون زنگ بزن یا بهت زنگ میزنیم!!!!

اوووف

خیلی مسخره است پرونده ای منو فرستادن مرکز اشتباهی!!!!  هیچ منتظرم تا زنگ بزنه ببینم چی میشه! اومدم این مرکز بهم گفت پرونده نیموده همونجا شماره گرفتم زنگ زده مسئول دبیرخانه با یارو حرف زد

میشه

دارم میرم بهزیستی ببینم پرونده پزشکی مو میدن یا نه؟  برای دانشگاه