تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

گرمه

:

چقدر گرم ه امروز شرکت ؟! قبلا اینجوری نبود ؟! نمیدونم به خاطر دوش آب گرمی که گرفتم و اومدم شرکت یا اینکه تند تند راه اومدم که زودتر برسم !!! اووووووووووف گرم ه

آرام باش

آرام باش،  با خودت حرف نزن حتی یک زمزمه کوچک،  ادامه مَده ِ همین زمزمه های کوچک را، گوی با خودت قهر هستی

بی خواب ی

من الان باید بخوابم !!! چون صبح باید صبح ساعت 8:30 باید شرکت باشم !!! اما با اینکه از خواب هام پلک هام سنگین شدن خبری از خواب نیست !!! این افکار مزخرف بیدار شدن همین و بس


پول خوشبختی میاره

پول خوشبختی میاره ای کاش میدونستیم، با پول میشه درد نکشیم 

چه بیماری؟

چه بیماری که از بی کلافگی و تنهایی اکانت مو  توی تلگرام و واتس آپ حذف میکنم؟ 

تخمی بودن همین و بس

توی خونه تنها هستم !!! مامان خانم و با آبجی خانم اینها رفت تهران !!! و من تنها هستم ولی هیچ کار مثبتی بجز وقت تلف کردن انجام نداده ام هیچ بیهوده و بیهوده بوده !!! فقط فکر و خیال کردن و با خودم حرف زدن همین و بس


داغون م

اکانت تلگرام و واتس آپ مو دیلیت کردم! حوصله ندارم بی خیال! هیچ کار مثبت ندارم انجام بدم هیچ هدفی ندارم برای انجام فقط لحظات مو تلف می‌کنم