تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

ساکت

سعی کن ساکت باشی ، به این معنی با خودت حرفی حتی با کسی بجز موارد مورد نیاز با دیگران همین و بس

نمیخوام

یه نه درباره ازدواج با دختری که خواهر زن  دایی آخوند مامان خانم پیدا کرده بود و گفت حافظ قرآن و درس خونده حوزه نظر کرده  امام رضا ست! فقط گفتم نه! چون نمیخوام توی مشکلات که دارم کسی رو شریک کنم، چون گفتم نه چون اون پر از روحی و انرژی بود و من بی حوصله! گفتم نه چون نمیخوام به سبک خونواده ام زندگی کنم اون مذهبی!

این سال ها اصلا شرایط خوبی برام سپری نمیشه...

این سال ها اصلا شرایط خوبی برام سپری نمیشه... فقط درد کشیدن و اینکه میگذارم بگذرد و باباخان و مامان خانم و دیگران برام تصمیمم بگیریند !!! فقط یک بار وی این مدت بهشون نه گفتند رفتارهاشون به کل باهام تغییر کرده و انگار یه موجود مزاحمم !