تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

بی اشتهایی

باباخان زنگ زده میگه بیرونیم همبرگر میخوری بگیریم ! گفت اره !!!! در صورتیکه اصلا و ابدا اشتها ندارم و دلم هیچی نمیخواد با اینکه شدیدا گشنمه !!!!!

مرگ

زنگ زده ام باباخان ، مامان خانم جواب داد !؟ گفت ؟ داریم برمیگیریدم ؟ حالت خوب شده ؟ یا هنوز دل پیچه داری ؟ گفتم بهترم ؟ 


اگر قرار ه اینجوری بمیرم مرگ دردناکی با کلی عذاب و درد کشیدن دارم میمیرم ولی بهرحال دارم راحت میشم 

بهترین تعریف کمونیست


بهترین تعریفی که در مورد کمونیست دیده ام


جرات

منم تو سال های که دانشگاه رفتم و میرم نه عاشق کسی  شدم نه کسی عاشق من شد نه با کسی دوست شدم چرا؟ چون هر از کی خوشم اومد جرات نکردم بهش بگم؟ آخه کی با یه آدم چلاق و زشت دوست میشه؟ و اون ها پفیوز ( ‌خوشگل ) مسلماً تنها نبودند و نیستند

برگشتم

جوگیرانه کانال تلگرام مو حذف کردم و اومدم اینجا بنویسم مجددأ!!! قبلا می‌ترسیدم کسی آشنا اینجا سر وکلاه ش پیدا شود اما الان برایم این چیزها مهم نیست می‌دونم پشیمون میشم از حذف کانال و برمیگردم اونجا! کانال تلگرام به تمام معنا غارتنهایی ی فوق العاده است