تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

ماوقع

روز بدی رو پشت ِ  سرگذاشتم درد پا... بی انگیزه گی.... 

و بعدازظهر کسالت بار توی مغازه سرشبی هم بارون گرفت یعنی از ظهر بارون می‌بارید.....

امشب بالاخره تونست فدورا ۲۱ رو کرنل شو آپدیت کنم از بعدازظهر گذاشتم برای آپدیت تا آخر شب که از مغازه برگشتم درست شد.... راستی Fifa 15 نصب کردم ( من روی لب تاپ م دو تا سیستم عامل دارم یکی ویندوز 8.1 و فدورا)  ببین من اینجوری میخواهم خودمو فراری بدم از این وضعیت فلاکت بار..... 


آبجی خانم برام تویی واتس آپ آگهی استخدام بانک ملت رو فرستاد شرایط شو خوندم اما بخاطر شرایط جسمانی ( پای چلاق ِ)  فایده ای نداره و نمیتونم ثبت نام کنم.... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد