تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

چی میشه

زنگ زدم به عماد می‌گم پول نبود سایت رو شارژ کنیم گفت شرکت پول میخواسته برداشته حالا زنگ  بزن به حبیب، جواب نداد میدونستم که جواب نمیده چون‌ روز چهارشنبه با دعوای ناراحتی از شرکت رفت بیرون معلوم بود که جواب نمیده! 

بهرحال به عماد هم گفت فردا پول میخوام گفت ظهر بیا بگیر از دفتر!؟  حالا صبح باید زنگ بزنم  وقت بگیرم و برم پیشش

آره یا نه

میخوام بازم برم پیش روانشناس خیلی استرس یکسری کارهای بی خودی دارم و اعصاب مو خورد میکنه مثل همین قضیه پول نداشتن سایت که یه قسمت از سایت تعطیل شده و یا استرس ازدواج که دارند مجبورم می‌کنند و دنیایی خیالی... شاید بتونه کمک کنه... ببینم فردا که پول میخوام و شرکت نمیرم بهم میدن یا نه؟

تعویض

میانترم فردا هرچی که بود خوندم الان هم خسته شدم در یک تصمیم عجیب و غریب دارم ویندوز عوض میکنم کل هاردرو فرمت کردم،انگار چند شب پیش چند گیگابایت اینترنت شبانه رو حروم آپدیت ش کردم

خفه شو

ذهنم لطفا خفه شو و داستان سرایی نکن

یعنی افسردگی



ازاین نصحیت خوب ماروکنید.همه ش درست ومنطقی ولی خب وقتی توی یه خونواده مذهبی وجامعه مذهبی زندگی کنی همه ش میشه بدوگناه!ازدواج دین روکامل کنه!وبچه معنایی خانواده است! یکی روپیداکردن برای سکس گناه از دیدگاه مذهب!پایدار کردن کسی برای سکس برای افرادی با شرایط جسمی خاص (معلول) سخت تره)
‏وراه حل فقط ازدواج کردن!مهاجرت هم که محال!وسفربرای کسی که معلول دردناک! گوش ندادن به حرف پدرومادرگناهیست نابخشودنی!ومردم مسلمان بایدازحال وروزمردم مسلمان دیگراطلاع داشته باشند!(فضولی درکاردیگران)، آبجوخوردن هم حرام وحدشرعی دارد!
‏و همه ی اینا یعنی افسردگی



ندارم

چرا من زنده ام ؟ چرا نمیمیرم ؟ چرا باید اینقدر درد بکشم؟ از صبح تا حالا هیچ کاری نکرده فقط لش کردم روی مبل و هیچ کاری نکردم ... نه درس نخوندم  و نه برنامه نویسی کردم و نه کتاب خوندم ، در اصل به بطالت گذروندم گمونم دارم سرما میخورم یا شروع یه دوره پریودی که حوصله هیچ چیز و هیچ کسو ندارم

چنین کسی پیدا می شود

کاش یکی بود که منو نمیشناخت بعد من براش از حرفایی که نمیشه گفت میگفتم اونم فقط گوش میکرد .. قضاوتم نمیکرد دلداری نمیداد . نصیحت نمیکرد .