تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

اوضاع رو ببین

آجبی زنگ زده به مامان که مامان زنگ بزنه به مادر دختر خانمه من و اون باهم بیشتر آشنا بشیم ! بدون اینکه بمن بگن ! مادر دختر گفته دارم میرم مشهد تا 10 روز دیگه شماره خواهر بزرگتر رو داده مامان زنگ بزنه هماهنگ کنه باهم بریم بیرون بیشتر حرف بزنیم

یه عیسی مسیح میخواد برای زنده شدن

روح درد  میکشه!!!
جسم رو ذره ذره آب میکنه
می تونه یکدفعه همه چیزو از آدم گیره
در نهایت چه جسمی و روحی می تونه آدم رو به یه مرده ی متحرک تبدیل کنه
یه عیسی مسیح میخواد برای زنده شدن

بغض نوشت بقیه پست

بدتر

یعنی من نرفتم کویر که درس بخونم حالا این دو روز باید حواسم به سایت باشه عماد خان تشریف بردند کویر ! آخر وقت که میخاستم بیام از دفتر نمی‌دونم سایت یا اینترنت چه مشکلی پیدا کرد بلیط نخورده پیدا شد زیاد هیچ اومدم خونه اینترنت “ حسین کاف “ که یه اینترنت همراه ایرانسل رو گرفتم آورده ام تا این دو روز آرزومندم مشکل سایت حل نشه تا من به درسم برسم اوضاعم توی دانشگاه خوب نیست این ترم مشروط بشم اخراجم ! سایت مشکل داره هی مسافر زنگ میکنه عماد ، عماد به من میگه بیام اصفهان حسابتو میرسم ! عجب! نمی‌دونم واقعا موقع که اومدم بمن گفتن فقط تولید محتوا سایت همین الان که کار کم شده پشتیبانی سایت ! عجیب و غریب ! 

دیروز هم مسیول سایت با حبیب و حسین جروبحث می‌کردند ! حبیب هم. ول کرد رفت ! 

لاکن بهمین مقدار قانع باشید

صبح ساعت ۸:۳۰ اومدم دفتر “ حسین کاف “ رییس شرکت میگه سحرخیز شدی ! داشتن صبحونه کاری پنجشنبه هارو میخوردن گفت بشین بخور گفتم خیلی ممنون ! بابا بی خیال چقدر حوصله دارید صبح اول صبح صبحونه میخورید محل کار ! بابا صبح مگه فک آدم باز میشه ! نمیشه ؟ میشه ؟ نمیشه ؟ صبح از خونه تا محل کار یکسری پفیوز ( خوشگل ) که آرایش کردن به خدا من امروز صبح آب گرم و سرد کردم دستمو شستم بعد مالیدم به شلوارم نَمِ دار شود صورتمو شست بعد اینا چه حوصله ی دارند به خدا ! خیلی حوصله دارنند !

عادت

آدمی به هر چیزی عادت می‌کند ، حتی درد ... اما من هنوز چرا عادت نکردم به این درد پا ؟ چرا عادت نکردم قید خیلی چیزهارو بخاطرش باید بزنم ! سفر رفتن ، دویدن ، از زندگی لذت بردن ! کسیُ دوست داشتن و دوست داشته شدن و ...

قدر اهل درد صاحب درد می داند چیست ؟



قدر اهل درد صاحب درد می داند چیست ؟
درد بد چیزی فرقی هم نمیکنه که این درد جسمی باشه یا روحی و یا در فراق یار . بدترین درد به نظرم دردی که جسمی باشه و روی همه جنبهای زندگیت آدم تاثیر بذاره!