تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

وقت تلف کردن

امروز روز خوب نبود هیچ کار مثبت نکردم فقط وقت تلف کردم پای لب تاپ این همه کد زدم بی خود و بی جهت و هیچ کار مثبت ی انجام ندادم و نه درس خوندم برای امتحان میانترم دوشنبه " معماری کامپیوتر" فقط و فقط تلف کردن وقت

چرا بیدار شدم؟

چرا بیدار شدم؟  دیشب حالم خوب نبود ایندحال بد و پا درد همچنان به همون قوت دیشب برقرار پای لب تاپ دارم سرخودمو گرم میکنم اما خب چرا دیشب تموم نشد همه چیز. 

این دکمه پایان دنیا کجاست؟  هان دکمه Power Shutdown کجاست؟  دکمه restart   نه دکمه پایان

حال بد ‌شبانه

نه پول دارم نه دانشگاه درست درمونی میرم نه رشته ی که دوست دارم میرم نه شادی م، نه شادی میکنم نه خوش گذرونی می‌کنم نه سلامتی نه حتی یکی رو دارم همراه ش باشم چرا نمیمیرم من؟