تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

ریده

آره حق با من بود قشنگ ریده تو موهام... خیلی حرفه ای... بهش گفتم این شکستگی گوه سرم مشخص نباشه... گفت باشه اما قشنگ معلوم ریده ام پَس ِ کله ات

ریده آقا

رفتم آرایشگاه بعد چند ماه احساس می کنم یارو آرایشگر ریده تو موهام! 

یعنی یه پاشو گذاشته روی این شونه ام یکی دیگه از پاهاشو اون‌یکی شونه ام کشیده پایین و ریده...

خر است

پاهام یخ کرد مخصوصا پای چپ می داغون ‌شده ام با اینکه شلوار گرم زیرشلوارم پوشیدم اما زانوم و لگنم یخ کرده لَم ِ ‌شده...زمستان خر است.

عجب

رفیق م که پیشنهاد داده من قسمت back-end برنامه نویسی یاد بگیرم و خودش قسمت Front-end عکس پروفایل تلگرام شو گذاشته Full-stack یعنی هر دو قسمت رو بلد؟  اون‌وقت نمی‌دونم چرا چنین پیشنهادی رو به من کرده؟  و گفته تا بهمن ماه مشخص کنه که چقدر قسمت back-end رو بلدی؟

چرا؟

حالم بد نمی‌دونم چرا؟  چرا هیچ کس  نمیفهمه؟ 

نمیدونم چمه؟  نمیدونم چی حالمو خوب می‌کنه؟  شاید درد نکشیدن... شاید یه روز بدون دغدغه داشتن، دغدغه‌های احمقانه نداشتن... 

نمی‌دونم کی ام؟  چی م؟ اصلا چی می خوام؟ 

هیچ چیز که عوض نمیشه یعنی عوض هم بشه همینه... چون دنیا همیشه همین  گوه ی که بوده هست...چون هرطرف زندگی رو نگاه میکنی یه جوری حالت بد میشه...

نمی‌تونم خودممو گول بزنم با روزمرگی ها...

میانترم مهندسی اینترنت

امتحان میانترم " مهندسی اینترنت " ۵ سوال  بود سه تاشو از روی موبایل نوشتم آخه جزوه ندارم، جزوه رو یکی از همکلاسی ها عکس گرفت فرستاد برام . عین جزوه براش نوشتم. یکی از سوالات رو فقط جواب نهایی رو نوشتم چون از روی از بچه‌ها نوشتم اون‌یکی هم چرت و پرت اگه جایی استاد باشم بدلیل چرت و پرت نوشتن دانشجو و توهین به شعورم برگه رو پاره می‌کردم و می‌گفتم امتحان ندادی!