تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

به تعدادی موزیک نیازمندیم!


متاسفانه چند هفته پیش طی یک حرکت انتحاری کانالی که توی تلگرام آهنگ های م رو میگذاشتم را پاک کردم و در نتیجه که داعش هم در حال نابودی بود در نتیجه کسی نبود مسئولیت این اتفاق گردن بگیره !

خواستم بگم اگر زحمتی نیست موزیک های مورد علاقه خودتونو اسمشون بگید من برم دانلود کنم و یا لینک دانلود شو بذارید و یا توی تلگرام کانالی موسیقی دارید کفایت میکنه  ؛ فقط اسم کافیه

دوم اینکه اگر توی وبلاگتون قبلا پست گذاشتید و از کاربرهاتون خواستید موزیک معرفی کنند لطفا اون پست آدرسش بدین

سوم اینکه مهم نیست موزیک شاد باشه یا غمگین من هرچی ارزش گوش دادن داشته باشه میپسندم، من دقیقا سلیقه ی خواستی توی موسیقی ندارم بیشتر گوش میدم که نخوام فکر و خیال کنم ! نکته مهم خواهشا عاشقانه نباشد حالم بهم میخوره آخه من عاشق بشم ! اول بعد شکست عشقی بخورم بعدا ، ( بعد فکر کن من با این قیافه زشت و عاشقم بشم )

 

عضو شدیم

دوباره بعضی های از کانالهای که دیشب پاکیدم رو عضو شده ام ... نمیشود بدون اینها بد جوری عادت کرده ام به این کانال ها برای فهمیدن اخبار روز

گردن بگیرید

امروز با داداش اینا رفتم بیرون ناهار جوجه کباب درست کردن بعد می‌خواستند جوجه هارو درست کنند داداش یادش رفته بود کبریت بیاره فندک شو درآورده میگه رضا فندک داشت من فندک! درسته سیگار می‌کشم اما هیچ از خانواده نمی‌دونه بعد تازه فهمیدم داداش جان هم سیگار می‌کشه اما خب این وسط من خراب شدم! خب سیگار می‌کشی گردن بگیر الان برگشتیم بوی گند دود آتش میدم یه نخ سیگار بکشم و بعد برم حموم 

پاکیدم

کُلی کانال های تلگرافی داشتم همه رو پاک کردم الان فقط و فقط کانال های مرتبط با ایرانگردی دارم و دو تا کانال درسی و یه گروه تبادل کتاب دارم اعصاب و روان م خورد شد همه ش اخبار و اتفاقات تلخ بود