تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

که.ری

از سرکار که ساعت ۷:۳۰ برگشتم بجز فکر و خیال چیز دیگری نبوده لعنت به این دنیایی خیالی کیری!

چرا به حبیب آدرس وبلاگ رو دادم ؟ سوال پویان از من ؟

چرا به حبیب آدرس وبلاگ رو دادم ؟ سوال پویان از من ؟

به این خاطر شاید میخام ببینم آدم های اطراف م وقتی نوشته ها و افکار منو میخونند که عکس و عملی دارنند ... افکاری که هیچوقت به زبون اورده نمیشه ! 

شاید هم یه راه دوست پیدا کردن ! یه دوست واقعی ؟!

و پاسخ پویان به تخمم بازم تهش منم و تو !@؟

آروم باش

تخیل نکردن و آروم بودن و با خودم نجوا نکردن خودش روحی و فکری آرام میخاد...

حوصله بیاد

امشب سرکار با حبیب داشتیم کاری انجام می‌دادیم حرف پیش آمد در مورد افسردگی و بی حوصلگی حرف جالبی شنیدم از حبیب " حوصله رو خودم آدم درست میکنه "! اما خب خودم آدم از کجا و به چه انگیزه و دلیلی میتونه این حوصله رو داشته باشه وقتی هیچ دلیل نیست برای شادی و لذت بردن پس حوصله ی هم نمی‌مونه برای آدم!





پی‌نوشت : متن دیشب نوشته شده 

تنهایی

مامان رفت قم با دایی ش دیدن داداش  وخاله اش و من تنها شدم خیلی عالی تا جمعه بعدازظهر