تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

چرا سوالات الکی می‌پرسی؟

همکلاسی دانشگاه م پیام داد که " آخر php یادگرفتی یا نه؟ " براش نوشتم دارم کار می‌کنم! سعی م این‌که که تا آخر ترم بتونم کامل بهش تسلط داشته باشم. بعدش گفت : "اهان آره ببین که حدااقل اگه ایده ای چیزی بود بتونیم با هم کار کنیم "  بعدش بهش گفتم یعنی می‌شه تا آخر ترم؟  بهم جواب داد!  تو بعضی وقتا سوالات الکی می‌پرسی؟  " یه گله" بعد چند دقیقه گفتم لطف کن توضیح بده؟   نوشت : " پاکش کردم،  هیچی بی خیال " 

منم بی صداش کردم مهم نیست برام دیگر جواب شو نمی‌دم تنها همکلاسی بود که جوابمو می‌داد و می‌دادم و نسبت به بقیه بیشتر باهاش حرف می زدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد