تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

فهم

هرچی بیشتر کتاب میخونم بیشتر می‌فهمم چقدر هیچی نمیدونم ( همون چندتایی که خوندم ‌) هرچی بیشتر سفر ( همان چند سفر کوتاه) می‌کنم بیشتر می‌فهمم هیچ جا رو ندیدم. هرچی بیشتر دوست ( همدانشگاهی های محترم) پیدا می‌کنم بیشتر می‌فهمم چقدر آدم ها رو نمی‌شناسم. هرچی بیشتر درد می‌کشم می‌فهمم که چقدر درد کم کشیدم.

هرچی بیشتر عمر می‌کنم بیشتر می‌فهمم که چقدر کم زندگی می‌کنم...

برو جلو با جدیت دنبال کن

برنامه ریزی که برای خودت کردی رو ببر جلو و به کسی هم کاری نداشته باش فقط و فقط با جدیت دنبال کن این حرفها برای خودشونند تو تا html و css و جاوااسکریپت رو کامل و خوب یاد نگیری، یادگیری php کمک زیادی بهت نمی‌کنه.

دوستت دارم

دوستت دارم رضا جان 

هیچی بهم نمیگه دوستت دارم خب خودم  به خودم می‌تونم بگم تازه بوسم برای خودم می‌فرستم.بوس 


دیونه و ک.س خل هم خودتونید

خستگی فکری

چرا اینقدر فکر و ذهنم خسته است، خسته تر از سنم.انگار صد ساله با این فکر و ذهن زندگی کردم اما من ۲۸ سالمه و اصلا و ابدا زندگی کردم فقط درد کشیدم.