تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

عادات

خیلی دلم میخواد یکسری عادت ها رو توی زندگی‌م حذف کنم و یکسری عادت خوب اضافه کنم این هارو اینجا می‌ذارم اگر اینجا خواننده ای داشت بیاد و نظارت کنه بر کارهای من و صدالبته تشویق کنه و یا دعوام کنه و یا ایده و طراحی و یا عادت خوبی داره بگه ممنون می‌شم از خواننده ای این متن 


از امروز میخوام عادت های خوبی رو جایگزین عادت های بدی کنم که دارم 

عادت های بد : 

۱ - تلویزیون دیدن 

۲ - دیر خوابیدن و دیر بلندشدن 

۳ - کم کتاب خوندن 

۴ - وقت تلف کردن توی تلگرام و اینستاگرام 


عادت های خوب  که باید تقویت بشوند

۱ - ثبت هزینه‌های زندگی  دخل و خرج مشخص شود 

۲ - نظم در خوابیدن و بیدار شدن

۳ - کتاب خواندن 

۴ - درس خواندن 

۵ - برنامه نویسی 

۶ -

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد