تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

بریم بیرون

از خونه زدم بیرون من توی خونه کاری نمی‌کنم نه فیلم آموزشی میبینم و نه کتاب میخونم و نه درس فقط خیال پردازی و مزخرف گویی و حرف زدن با خودم... رویا الان رفتن سفر به شمال بدون نگرانی درد پا و اذیت شدن م به تمام معنا لذت برند از سفر 

همه بدبختی ها مال تو

ملت یکی پیدا میشه بغل شون میکنه بوس شون میکنه  میگه همه‌ی هزینه هات از این به بعد با من اما من برعکس می خدا بغلم کرده میگه عزیزم از این به بعد همه ی بدبختی ها برای تو....

کیر خردونی

به حسین گفتم، امروز اوضاع خوب شد می‌ریزم برات حقوق تو! داستان داریم توی این گوه دونی 

کیر خر

حبیب به یکی از بچه‌های که گرافیست بود و دیگه بخاطر ندادن پول نمی‌آد گفته بچه‌های قسمت من  هیچ مشکل پرداخت حقوق ندارنند، پس من چی؟  یر خر هستم حقوق نگرفتم از اول تا الان؟ 

اگر دست نرسد به چرخ گردون

نجات یک کودک از زیر آوار بعد از سه روز کار خداوند و رحمانیت و مهربانی او است اما کشتار این‌همه انسان فقط یک امتحان ساده‌ی الهی است و خدشه‌ای در رئوف‌بودن خداوند ایجاد نمی‌کند. به مجموعه‌ای از این تناقضات و سخنان ابطال‌ناپذیر بی‌معنا «ایمان» می‌گویند. 

 

اگر دست نرسد به چرخ گردون

خروپف ممنون

خاله گرا این‌قدر خروپف می‌کنی؟  بذار بخوابم! آروم بخواب! خروپف نکن.


من چون بابا اینا نیستند توی اتاق اصلی خونه می‌خوابم که حیاط رو ببینم البته الان که سرماست اتاق من وسیله گرمایشی آنچنانی هم نداره! مه مناسب باشه برای پای من