تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

درس بخون و کار کن

صبح باید برم دانشگاه بخاطر یه درس سه واحدی ترم پیش ۹ گرفتم و افتاده ام بخاطر دو ساعت باید برم دانشگاه اصلا حوصله شو ندارم.اما فعلا هم دارم نود میبینم بجای اینکه بشینم درس بخونم... یا برنامه نویسی کار کنم! بعد از دانشگاه هم باید برم سرکار... سرکاری که توی این چندماه که رفتم سرکار خبری از حقوق نبوده یعنی تا به حال مفتی کار کردم... قرار بود این هفته حقوق بدن که دارنند تشریف می‌بردند کربلا! پیاده روی اربعین! هعی بی خیال...

نرفتم

امروز خونه ام نرفتم سرکار دانشگاه م نرفتم حالم خوب نیست خونه موندم

آروم باش

آروم باش بی صبری نکن درد کشیدن های توام تموم می‌شه و روز شادی و درد نکشیدن تم میرسه درسته اون روز توی گودال افتادی اما در عوض ش دردی در کار نیست.

تموم شو لعنتی

حالم خوب نیست درد بدی دارم از لگن به پایین از درد لَم ِ شده... مَرحم این درد چی بجز خاک گور که درد کشیدن من تموم بشه