تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

هان آهان

بازم ویندوز عوض کرده ام !!!!! از اول مهرماه شاید این 4 یا 5 مین بار که ویندوز عوض میکنم نمیدونم چرا بجای درست و راستی کردن ویندوز ، عوض ش میکنم !

مصائب چلاق بودن

دل پیچه بدی گرفته ام امیدوارم دستشویی نباشه چون باید برم خونه یعنی خبری از دانشگاه هم نیست چون این محل کار جدید توالت فرنگی نداره و دانشگاهم توالت فرنگی ش بسیار بسیار کثیف هست که غیرقابل استفاده است .

کوتاه نکن

ریش و سبیل هامو کوتاه کردم از صبح که اومدم سرکار هرکی می‌رسه یه تیکه ی میندازه گمونم همون ریش و سبیل های بلند و نامرتب بهتر برای چنین محیط های کاری

خواب مونده ام

تا ساعت ۶ و خورده ای بیدار بودم و هیچ کاری انجام نمی‌دادم! میخاستم بخوابم لطف کردم در حق خودم با گوشی رو خاموش کردم! ۸:۴۰ از خواب بیدار شدم عرض ۵ دقیقه از خونه زده بیرون اسنپ گرفتم ۴۰۰۰ تومن تا محل کار برم ببینم چی میشه اونجا ساعت ۳ هم دانشگاه کلاس دارم.

بد هستم

اینکه تنها هستم و هیچ کس رو ندارم... شاید نه بخاطر این که خودم نخواستم با کسی دوست بشم و یا نه بخاطر این که آدم چُلاق ِ، زشت و بدخُلاق ی هستم نه شاید به این خاطر که آدم بدی هستم و آدم های سالم ( خوب) دوست ندارند با آدم های بد دوست بشوند.

پولدار باش

پول شرط لازم برای خوشبختیه ولی کافی نیست،یعنی اگه پولدار باشی شاید خوشبخت باشی، ولی بی پول باشی قطعاً بدبختی...