تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

میخوام

اینهمه توی توئیتر و تلگرام و اینستال ام ملت می‌گن دوست دختر؟ هان؟ از کجا میشه خرید؟ منم بنویسم توی لیست چیزهایی که پولدار شدم می‌خرم! هان؟ اصلا به من به عنوان یه چُلاق ِ زشت می‌فروشند؟خب منم دلم میخواد؟ آهان ببخشید حواسم نبود من گوه می‌خوره که میخواد

بد می‌گذرانم

ساعت ۴ برگشتم از دانشگاه خوابیدم تا همین الان یعنی ساعت ۷:۱۵ الان هم برای خودم یه نسکافه درست کردم که بخورم... کُلاً بی تفاوت دارم میگذرونم

پفیوز بازی

این خانم های کلاس ما چه حوصله‌ی دارند صبح اول صبح آرایش می‌کنند به جان خودم از خواب پاشدم رفتم دستشویی دستمو شستم بعد زدم به شلوارم که خیس ش بره بعد مالیدم به صورتم. جدی دارم می‌گم شوخی هم نمی‌کنم. بعد اینا چه حوصله‌ی دارند.خواهش پفیوز بازی ( خوشگل بازی) درنیارید.

اثر مرکب

کتاب " اثر مرکب" رو می‌خونم گفته برای تغییرات بزرگ در زندگی تان باید از تغییرات خیلی خیلی کوچک شروع کنید. خودش پیشنهاد داده تمام مسائل مهم زندگی رو که اثرگذار و مهم توی زندگی تان است و می‌خواهید تغییر کند رو یادداشت کنید!
دفترچه بگذارم کنار و از امروز اتفاقات مهم زنی رو بنویسم.
چه چیزهایی را می‌خواهم تغییر بدهم : خیال پردازی ها، خرج کردن های زندگی! کتاب خواندن،خطا کردن، درس خواندن و برنامه نویسی.
میخوام خیال پردازی حذف شود، خرج هایم مدیریت شوند، کتاب خواندن م زیاد و منظم، خطا کردن کم و کم و کم شود درس خواندن زیاد و برنامه نویسی فوق‌العاده زیاد.

پذیرش

من مسؤلیت همه‌ی مشکلات زندگی م رو قبول می‌کنم هر اتفاقی تا به این لحظه افتاده با من است مسؤلیت آن