تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

باید می‌گفت م

یعنی باید همه ی شرایط زندگی مو به استاد میگفتم؟  همین جوری بعضی از بچه‌ها به شوخی بهم بخاطر این‌که این استاد با هم راحت حرف می‌زنیم بهم میگن من باهاش رفیق م... اما بجز همین حرف زدن و تیکه های که س کلاس بهم میگه و سر به سرش میذارم سرکلاس همین و بس

استادانه

اومدم دانشگاه استاد ‌" شین. میم " منو دیده میگه آقای" ف " کلاس های منو میپیچونی؟  چیزی شده؟  چرا اینقدر موهات بلند ِ ریش و سبیل هات چقدر بلند شدن ؟ بخاطر محرم ؟ کسی از اقوامت فوت شدن ؟ عاشق شدی ؟ نه ! گفتم نه استاد.گفت از شرایط خودت بهم بگو شاید بتونم کمک ت کنم؟  اوضاع خودم خوب نیست !؟ گفت ان شاالله خوب بشی. گفت فردا سرکلاس منتظرتم بیا سرکلاس هام

پاس کاری

دارم میرم دانشگاه امروز در مورد حقوق با حبیب حرف زدم گفت باید به حسین بگی به حسین گفتم آخر وقت هم که من داشتم میمودم دانشگاه حسین نبود! عماد می‌گفت چرا نگفتی؟ و شروع کردن به مسخره کردن! بهرحال فردا پیگیری صد درصدی می‌کنم

شوخی نکن

رضا جان با آدم های سالم شوخی نکن سرحال باشد شوخی می‌کنند اما زمانی که سرحال نباشند ضایع ات می‌کنند و توهین همین با هم با اَخمو و بدخُلاق ِ باش

ته پیاز

با خط من زنگ زدن به مسافر ، مسافر بلیط شو استرداد کرده حال امروز مسافر زنگ زده بمن و پیگیری پول بلیط استردادشو میکنه؟! خب این یعنی چی؟ من نه سر پیاز و نه ته پیاز ! چرا اینجوری میکنند ؟

غار تنهایی جدید

احتمالا یک مدت اینجا کمتر بنویسم و بیشتر توی کانالی تلگرامی الان درست کردم بنویسم. اونجا راحت تر میشه آهنگ، فیلم، عکس ارسال کرد اینجا سخت  اینکارها مخصوصا با گوشی موبایل. تازه اونجا غارتنهایی عالی تری برای تنهاترین پسر