تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

خیال پردازی ممنوع

چرا حالا که خونه هیچ کس نیست و من تنها خیال پردازی میکنم ؟ و خودم رو جایی شخصیت های میذارم که هیچوقت نمیتونم به اونجا برسم بخاطر اینکه من چنین تفکراتی ندارم ! این پست و کثیف

سرسام

تلفن های دفتر و موبایل دفتر قسمت اتوبوس رو دایورت کردن روی خط من از ظهر تا حالا تا حالا اینقدر توی عمرم تلفنم زنگ نخورده! سردرد گرفتم اعصابم خورد شد 

ندانستن و قضاوت شدن

حبیب میگه 3-4 میلیون پول گوشی دادی ؟ بعد خط 10 هزارتومن روش گذاشتی ؟
نمیدونه که من این خط رو خودم نگرفتم این م سر یک موضوعی فقط برای اینکه بابا توی رودروابایستی با کسی قرار گرفته بود برای من خرید البته مدعی داداش بزرگ میخاست اما خب رسید بمن ! عجب عجیب !

روز بد

رفتم به حبیب گفتم حالم خوب نیست سرحال نیستم گفت میری خونه حالت بدتر میشه! گفتم نه نمیخام برم خونه گفت میری سیگار میکشی! امروز نباید میمودم از خونه بیرون بیدار کشیدم درد بدی داشتم و اون استفراغ صبحگاهی با معده خالی اون آب زردرنگ مزخرف بهتر از این نیست شروع یک روز 

بد

چه روز تخمی و مزخرف ی هست . اشتباه کرده ام هفتاد و دو هزار تومن بلیط خریدم! 

بمن حقوق تولید محتوا می‌دن اما خب کار پشتیبانی که هیچ سری ازش درنمیارم چون کارم نیست برام توضیح درست و درمونی ندادن! گند زده ام بهرحال باید از اینجا رفت! 


یکی از بچه ها بهم گفت ترم دیگه کارآموزی بردارم برم شرکتشون برنامه نویسی برای کارآموزی.هم یاد می‌گیرم و همه درسمو پاس میشم!

چه خبر

برم شرکت ببینم امروز چه خبر؟   دیروز که بحث در مورد مربای زرشک بود! من که اولین بار بود می‌شنیدم مربای زرشک آخه زرشک چی داره که مربا ازش می‌گیرید!حکایت همون مورچه چی که کلاه پاچه چی؟!

این بحث رو همون خانم " قین" که قبلا در موردش نوشتم موقع ناهار پیش کشید! 

فضولباشی

چند عدد همکلاسی فضولباشی دارم الان کلاس چی داری؟ برای اومدی دانشگاه؟  داری با لب تاپ تا چیکار میکنی؟ 

هان آهان

از کلاس زده بیرون استاد حض.ر و غیاب کرده ، از دانشگاه هم زده بیرون تا وسط راه هم رفتم که برم ایستگاه اتوبوس که برم سرکار گفتم نه نرم برگشتم و اومدم سایت نشستم گفتم یه ذره فیلم آموزشی برنامه نویسی ببینم حالا که توی دفتر گفتم تا 10:30 سرکار هم و هم الان سرحال تر از همیشه هستم یه کار مثبت هستم ! و یه کم تمرین کنم !

خر

امروز فهمیدم آموزش درس رو با یک استاد دیگه گذاشته الان بهدو سه طبقه رو اومدم بالا به استاد گفتم قبول کرد!ممنون ازش که قابل درک بود براش!

بهش میگم چرا عوض کردی کلاسمو میگه باید برای پروفایل تو چک کنی؟ یا من تا آخر ترم باید پروفایل مو هی چک کنم 

چرا؟

میخام سیم کارت قدیمی خودمو که همراه اول و دائمی رو دوباره بذارم و استفاده کنم. یک مدت خاموشش کرده بودم حدودا سه، چهارسالی میشه از سال ۹۰ تا حالا از ایرانسل استفاده می‌کنم.دلیل خاصی هم نداره فقط مرض دارم و هی بابا میگه چرا از خط ثابت ت استفاده نمیکنی؟