تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

چرا؟

بعضی ها میگن یه روز خوب می آید. بعضی ها هم در مقابل شون هستند که میگند روزهای خوب رو باید ساخت . البته الکی نباید بگم خودمم از همان آدم های دسته اول هستم که میگم یه روز خوب می آید و این دیدگاه اشتباه است باید روز خوب رو ساخت ، باید شروع کنم برای ساخت آن روز خوب از همین لحظه که شروع کنم خیلی عالی میشه . این روز خوب می آید حتما اگر شروع کنم به ساخت ش دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد .

این همه حجم مثبت اندیشی یکباره چرا در وجود م ایجاد شده نمیدونم چرا ؟ اون م هم یکباره ؟

تکنولوزی باحال

به بابا کار با واتس آپ و تماس صوتی و تصویری رو یاد داده از اون روز تا حالا هی زنگ میزنی تماس تصویری ول کنم نیست ! هی هم میپرسه منو میینی ؟ چرا هی تیکه تیکه میشه تصویر ؟ الان سرکار هی زنگ میزنه اقا نکنید از این کارها خب ! عجب جنبه تکنولوژی داشته باشید اونوقت بمن گیر میدن زیاد از موبایل استفاده میکنم

بیکاری

اومدم دفتر هیچ خبری نیست سایت publish شده دچار مشکل شده و برنامه نویسی اصلی هم انگار رفته برای این دو سه روز تعطیلی مسافرت جواب نمیده ما هم بیکار به اقای " ع " گفتم زنگ بزنه به " ح " که بریم خونه اگه اجازه میده خبری نیست بیکاری حداقل برم خونه تمرین کنم همین و بس