تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

پول = درد کمتر کشیدن

امروز سرکار با یکی از بچه بحث شد در مورد این قضیه مهدی طارمی که بهش یک میلیارد و صد وپنجاه میلیون تومان دادن که بره بده به اون باشگاه ترکیه ای باهاش پورشه خریده!بحث چقدر پول خوبه و غیروذالک...من گفتم ۳۰۰ میلیون تومن داشته باشم همه مشکلات جسمی م کم و بیش حل ( البته نگفتم مشکلات جسمی م گفتم مشکلات زندگی م) بله کسی که مشکل جسمی دارند اولویت شو پول و برای اینکه کمتر درد بکشن بعد لذت ببرند،خودمن همین ۳۰۰ میلیون تومان برای چند سال که کمتر درد بکشم کفایت میکنه... یکی از بچه ها میگفت من سالی ۳۰۰ میلیون خرجم سفر و خوشگذرونی و از زندگی لذت ببرم گفت این چیزی که مو میگم فقط زنده بودن بله من هم فقط بهمین زنده بودن بدون درد آوردن راضی هستم.

غارتنهایی بهتره

یکسری از ادم ها هم هستند که معنا و مفهوم کلماتی که از دهان شان خارج می شود رو نمیهفمند و درک نمیکنند فقط میگویند که گفته باشند حرفی ، اما بعضی از کلمات گفتند خود بار مسئولیت عظیم برگردن آدم میاندازد و نباید بی خود و بیجهت گفت ... و اگر گفت تا انتهایی مسیر باشد پایش ... مثل همان قول مردانه و یا حرف مرد یکی ست و یا آدم حرف میزند سرش برود و نباید حرف ش برود ...
کسانی هستند که گفتم کلمه ی " دوستت دارم " برای شان یک بازیچه و یا یک تفریج برای سرگرمی و فرار از تنهایی ست اینکه بگویند تا کسی بیاید سمت ش تا مدتی آن رو از تنهایی برهاند و بعد که خسته برود سراغ کسی دیگر . اینگونه زیستان بسیار راحت و لذت بخش اما ترجیح میدم توی غارتنهایی م باشم و اینجوری زندگی نکنم

خوشبختی یک انتخاب است ....

مامان قول و قرار با خانواده دختر گذاشته که برم حرف بزنم اما برم چی بگم من که اصلا و ابدا نمیخام زن بگیرم با این شرایط ی که دارم ... فقط دلم میخاد تموم بشه درد کشیدنم این برای اینکه از شر درد راحت بشم فکر و خیال و رویاپردازی نکنم !
دیشب به مامانم گفتم ، گفتم داغون و خسته ام فقط و فقط میخام درد پام تموم بشه ، بشه گفتم یه مدت درد م بیش از حد زیادشده ... هیچ همون حرف ها ورزش نمیکنی ، استخر نمیری زیاد میشنی پشت میز .... هیچکدومیش جور نیست ....