تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

مشغولیات جدید

موضوعی  بعد جوری ذهنم رو مشغول به خودش کرده که پاک همه چیز رو در من بهم ریخته میدانم یک موضوع احمقانه و یک سوءتفاهم است اما مثل خوره دارد از درون نابودم میکند شاید در موردش تویی وبلاگ نوشتم البته با رمز

بلیط


فعلا از طریق اینترنت بلیط اتوبوس گرفتم برای فردا صبح دوتا برای خودم و بابا بریم تهران ببینینم چی میشه ؟

دکتر بی دکتر

برای بار چندم دکتر عقب افتاد چون الان دوتا از دایی ها اینجا خونه ای ما هستند و خاله هم از روستا اومده پیشمون ... من فردا بعدازظهر نوبت دکتر دارم در همین حد تخمی و تخیلی وقت دکتر من عقب افتاد برای بار چندم

تنهائی خوب است

به شخص ِ تنهائی رو دوست دارم به  این خاطر تنهائی در ابتدا بخاطر مشکلات جسمانیم بود اما الان به این نتیجه رسیدم که بهترین هدیه ای ست که یک آدم با شرایط جسمی میتونه داشته باش ِ درست ِ که بعضی از مواقع میام و غر میزنم که تنهائی خر است اما در اصل و در واقع از این ِ تنهائی لذت می برم. 

ارائه خر است

امروز سر درس ارائه یکی از بچه ها که قبلاً در موردش نوشته بودم نتونست حرف بزنه و زبون ش گرفت و به اته پته افتاد... نکنه منم اینجوری بشم زمانیکه نوبت م شد... دیگه این ارائه چی بود افتاد به جون ما اَهِ 

ارائه

امروز ساعت نُه کلاس شیوه و ارائه داریم البته نوبت من دوماهه دیگر است امروز از صبح در مورد موضوع م فکر کردم و توی ذهنم تمامم حرف های که باید بزنم رو میگفتم انگار سرکلاس هستم و دارم ارائه میدهم.