تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

گزارش امروز دانشگاه

توی این چند مدت کوتاهی که میروم دانشگاه با یک پسر ترم بالای آشنا شدم که برنامه نویس حرفه‌ای چندبار بیشتر توی محوطه دانشگاه ندیدمیش امروز که لب تاپ برده بودم توی سایت دانشگاه نشستم و داشتم آهنگ گوش میدادم زد روی شانه ام و گفت وقت تو هدر نده یکسری فیلم آموزشی بهم داد و گفت کار کن طراحی سایت حرفه‌ای گفت هم برای ترم سوم و هم برای کار پیدا کردن،گفت جاوا رو هم راهنمایی ت میکنم برای یادگیری چیکار کنی. 


نمیدونم چرا بعضی از آدم ها اینقدر خوب و با محبت هستند و بعضی ها هم برعکس که آدم ِِ از همه ی آدم های اطراف متنفر میشم. 

منم شروع کردم به کار کردن با فیلم های آموزشی به امید خدا قصد دارم هر وقت آزاد پیدا کردم بشینم به دیدن فیلم ها. 


امروز فقط بعدازظهر کمی سایت های که نباید برم رفتم که ایکاش نرفته بودم کمی با خودم ور نرفتم اما خطا نکردم اما بعد امروز روز سوم پاکی همین جور باید ادامه پیدا کند دعا کنید برام... 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد