تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

عصبانیت

یک نرم‌افزار بلک لیست از مایکت دانلود کردم [ لینک دانلود نرم افزار ] و شماره پسرخاله ها و خاله ها و دایی رو توش بلاک کردم اینا وقتی که دلشان می خواهند با آدم در تماس اند در بقیه مواقع پاسخ گو نیستند بالاخص پسرخاله ها 



+ راستی خاله از روستا اومده توی این مدت که من ماهشهر بودم چشم شو عمل کرده آب مروارید آورده الان آمده صبح بره دکتر پانسمان چشم شو باز کنه نُه ِِ تا بچه داره یکی شون نیمودن باهاش حسابی شاکی... الان سر همین موضوع مامان منو صدا یک گوشی و کُلی نصیحت م کردم و گفت هنوز سر جر و بحث که ما پارسال، پیارسال ها باهام داشتیم هنوز بهم میگند رضا باهات بَدِ حرف زد ولی خودشان دنبال مادرشون نیمودند... بلاک کردم اینا رو که هیچ وقت نخواهم باهاشون دم خور بشم آدم های که تا زمانی که بتونی براشون یک کار حتی کوچک انجام بدی جواب سلام تو میدن. 


+ امیدوارم درد پام که بخاطر عصبی بودنم بخاطر حرف های مامان بیشتر شده بذار بخوابم چون صبح باید ساعت شش بیدار بشم و هفت ربع کم از خونه بزنم بیرون... 

+ تایمر پاکی را از ساعت دوازده امشب بازم راه انداختم امیدوارم این بار مرتبه آخر باشه که صفرش میکنم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد