تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا
تنهاترین پسر دنیا

تنهاترین پسر دنیا

دل نوشته های تنهاترین پسر دنیا

دایورت

صبح ساعت هشت بود بلند شدم به خوندن آمار و احتمالات... برای خودم چای درست کردم که معمولاً از این کارا نمیکنم مخصوصا برای خودم ( اثر پیدا کردن دوست دختر خیالی)  ساعت ۹ نشده پسرخاله جان تشریف آوردند که چی گوشی موبایل شو دزدیده اند و میخواهد با لب تاپ برو اکانت جمیل رو باز کن مخاطبین گوشیمو میخواهم برس انجام دادم... بعدش نشستم به خوندن آمار، چرا اینقدر آمار پیچیده ست نه اینکه سخت باشه نه پیچیده است... 

درس م که تمام شد تلگرام رو باز کردم دیدم یک کانال به نام. RoyalMind ( قبلاً در موردش نوشتم) کلی پیام نخونده دارم طبق معمول میخواستم بی خیال بشم و همه رو پاک کنم گفتم من که فعلا کاری ندارم بجز استراحت کردن بشینم بخونمیش ببینم چی کلی فیلم و صوت و کتاب در مورد مثبت اندیشی . از امروز تصمیم م گرفتم همه ی مطالب قبلی رو بخونم و ببینم. از امروز یکسری تمرین دارند به نام شکرگزاری که برگرفته از کتاب به همین نام که تمرین روز اول شکر کردن ده تا از نعمت های که داری گفته بنویسید منم توی دفترچه ام نوشتم 

۱- بخاطر نفس کشیدن متشکرم چون یک عده ای ریه ناسالم دارند و قدرت تنفس بدون کپسول اکسیژن ندارند. خدایا شکرت شکرت خدایا

۲ - بخاطر دیدن اینکه میتونم این همه زیبایی اطراف م ببینم ( شاید باورتون نشه وقتی اینو نوشتم کله مو بلند کردم دیدم که حیاط مون چقدر قشنگ ِ حیاط کوچولو و نقلی یک باغچه داره که توش درخت انجیر و انگور است) خدایا شکرت شکرت خدایا

۳ - بخاطر شنیدن آره بخاطر شنیدن خدایی متشکرم که میتونم بشنوم صدایی پدرمو که برای اینکه سر به سر من بذاره زنگ میزنه و فقط فوت میکنه. خدایا شکرت شکرت خدایا

۴ - بخاطر داشتن خونواده خوب متشکرم که همیشه هوای منو توی مشکلات م داشتن

۵ - بخاطر داشتن دست های سالم که قدرت انجام خیلی کارهاشو بهم دادن. خدایا شکرت شکرت خدایا 

۶ - بخاطر سواد خواندن و نوشتن متشکرم خدایا بخاطر اینکه قدرت خوندن و نوشتن بهم دادی. خدایا شکرت شکرت خدایا 

۷ - بخاطر قدرت فکر کردن خدایا متشکرم بابت اینکه میتونم فکر کنم در مورد همه چیز. خدایا شکرت شکرت خدایا 

۸ - بخاطر رویاها خدا متشکرم که میتونم رویاپردازی کنم و آینده ای که میخواهم بسازم رو جلو، جلو متصور بشم.خدایا شکرت شکرت خدایا 

۹ - بخاطر خوش تیپ بودنم خدایا متشکرم که منو توی نظر آدم ها خوش تیپ کردی ( این اعتماد به نفس نشات گرفته از عکس های که از خودم تویی اینستاگرام میگیرم و میذارم و اینکه این سمیرا خانم خواننده وبلاگ زیر همه شون مینویسه خوش تیپی :-) البته من همه ی کامنت های ایشون بخاطر آدم فضولی که تویی اینستاگرام م هست حذف میکنم) خدایا شکرت شکرت خدایا

۱۰ - بخاطر موهای خوبم خدایا متشکرم بابت موهای خوب و قشنگ ی که بهم دادی ( داداشام هم سن و سال من که بودن ریزش مو پیدا کردن)  خدایا شکرت شکرت خدایا 

نمیدونم جواب میده یا نه ولی انجام میدم تمرینات رو و فیلم هارو میبینم ضرر که نداره تنها ضررش حروم شدن اینترنت م و هدر رفتن وقت ( چقدم من وقت هدر نمیدم :-)  ) 

خب الان میخواهم برم بیرون قدم بزنم... 

راستی مامان و خاله هم اومدن از روستا مامان کلی غر زد که چرا اینقدر اشغال ریختم و ظرف کثیف کردم... خدایا شکرت بابت این که مامانی دارم که بهم غر بزنه :-) 


به قول ما پسرا میخواهم اگه شد یک مدت دایورت کنم به تخم چپ م مشکلاتُ شاید بهتر گذاشت... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد